Reddik Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 først vil jeg gi deg en medsøsterklem! Vi har termin med en dags mellomrom (jeg har 2. nov) og like masete familier ;-) vi sliter med veldig mange av de samme problemstillingene når det gjelder slekta... jeg lurer på to ting: * hvilket sykehus skal du føde på? * kan jeg bruke fødebrevet ditt som en slags mal til min fødsel? du skrev nesten tankerett det jeg føler :-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Tusen takk for klemmen!!!!!! Så koselig :-) Jeg skal føde på SSA - sykehuset i Arendal. Litt kjipt, for de har visst veldig uttynnet lystgass :-) hihi Du da? Og du kan bare bruke fødebrevet mitt, det er jo bare kjempe koselig for meg å vite at flere kan ha nytte av det!!!
frøken bibelstripp Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 big mama?? bor du i arendal eller?? jeg skal også føde der, men ikke før neste år da.. jeg bor ikke i arendal, men nærmeste sykehus..
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg bor i Lillesand, kommer fra Arendal :-) Har vært innom sykehuset to ganger allerede med falske alarmer, og jeg er veldig fornøyd med de jordmødrene jeg har vært borti der!!! Har du noen erfaringer? Litt synd det med gassen da!
Reddik Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2006 haha, uttynnet lystgass du :-) Ja, er det ikke det ene så er det det andre ;-) Jeg skal på rikshospitalet, bor i Oslo. Var inne på kontroll her og overhørte en jordmor be om at de bestilte opp flere akupunkturnåler. Da ble jeg fornøyd, var litt usikker på om de hadde det tilbudet. Viste fødebrevet ditt til mannen min nå og han ble kjempeglad. Det er en super mal for oss :-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Så bra!!!! Lykke til, håper dere får en kjempe god fødselsopplevelse :-)
frøken bibelstripp Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 jeg har bare møtt ei jordmor derfra og ho var helt fantastisk.. vi får håpe vi klarer oss med litt tynna ut gass da.. =) du må skrive inn flere erfaringer når du kommer så langt.. masse lykke til videre
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 hæææ??? fødebrev? å d e?? kan noen legge en link til big mama's fødebrev, så man kan se?
hemmeligvemmelig Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Haha ja den lystgassen de har der blir man vel i beste fall bare kvalm av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå