Gå til innhold

Maserier alt nå???

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er helt på bærtur da jeg er førstegangsfødende, men på kvelden/ natten får jeg så sinnsykt vondt i magen og ryggen... Er i uke 34.. Kynnerne på dagen begynner å gjøre vondt... Hadde jeg vært nærmere termin og ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg skulle føde.. Er sliten og lei.. Orker ikke sånn i 6 uker til..

Mye syting men...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6824675-maserier-alt-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det slik jeg også...er egentlig veldig usikker på hva det egentlig er....mener det er sterke kynnere, selv om de er veldig annerledes enn første gang.

Jordmor mente det kunne være ungen som ikke helt hadde funnet stillingen sin siden legen mente seteleie og hun hodeleie med bare noen dagers mellomrom. Vet ikke helt om jeg er enig...vondt er det i alle fall. Kjennes ut som "minirier"...slike jeg hadde de aller første timene før fødsel sist gang.

Fikk beskjed av jordmor å kontakte sykehuset skulle de ble regelmessige og/eller enda vondere.

Tenkte jeg skulle ta opp dette enda en gang. Blir ikke bedre heller. Har hatt det i ca. 2 uker nå ....har termin 8 desember så jeg er vel ca. 34 uker på vei.

Tenkte jeg skulle høre med jordmor til uka da jeg skal dit... Bebis har ligget med huet ned i noen uker nå... men orker ikke dette hvis det skal være sånn... Har vondt, er sliten og drittlei!! Vil så gjerne kose meg, men nei... Ungen er våken 22 av 24 timer også... huff.... trodde de sov mye nå jeg men.. Havner snart på psykiatrisk hvis dette fortsetter vet jeg.. Har nesten ikke sovet på halvannen uke nå...

jeg er og veldig plaget av sterke kynnere. de første gangene de var "sterke" så ble jeg litt engstlig (mamma oxo), så jeg ringte opp på sykehuset og forklarte hvordan de var og lurte på om det var noe jeg kunne gjøre. da fikk jeg beskjed om å komme opp. der ble jeg grundig undersøkt. alt var bra, fikk da beskjed om at jeg var en av de som er veldig plaget av kynnere. og da ble jeg jo veldig beroliga. er du usikker er det greit å ringe til sykehuset. de er veldig koselige, iallefall her. legen tegna og forklarte hvordan kynnerene var, tegna til og med kjole på baby'en.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...