Fikk maibaby06 Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Min sønn på 5 mnd bruker så kort tid når han spiser. Han gjør seg ferdig på ca 5 minutter, og så begynner han bare å tulle, og skal se rundt etc. Presser munnen sammen hvis jeg prøver å få han til å spise mer. Om morgenen kan han spise i 10 minutter. Er dette nok til at han får i seg den fete melken? Fra 3 mnd til ca 4,5 la han på seg 170g i uken, før 3 mnd var det opptil 300g i uken. Bør jeg tilby fra bryst nr 2 når han spiser så fort? Har ikke gjort det, fordi jeg syns han bare gulper mer hvis han i det hele tatt vil ha mer da...
Expat Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Helt greit det. Så lenge vektoppgangen er så bra er du en supermater og han en superspiser!
Fikk maibaby06 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Tusen takk for svar! Hadde håpet du skulle svare meg:-) Da fortsetter vi som nå.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Høres normalt og flott ut! Kos dere med den nye ammefasen! Det forandrer seg hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå