Thea kom 25.11 Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Mulig jeg er helt på bærtur da jeg er førstegangsfødende, men på kvelden/ natten får jeg så sinnsykt vondt i magen og ryggen... Er i uke 34.. Kynnerne på dagen begynner å gjøre vondt... Hadde jeg vært nærmere termin og ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg skulle føde.. Er sliten og lei.. Orker ikke sånn i 6 uker til.. Mye syting men...
frøken bibelstripp Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 huff da.. jeg kan desverre ikke gi deg et svar, men håper at noen andre kan.. lykke til hvertfall klem
noje Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Har 24 dager igjen til termin. Har hatt svært mye kynnere gjennom hele svangerskapet, mange hver eneste time, gjennom hele døgnet De tar godt tak for å si det slik, men har ikke vært vonde på den måten du forteller. Jeg ville ha komt meg inn til en sjekk. Det er jo litt tidlig for barnet å komme nå!?
To gutter og en jente Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er plaget med det samme (Er 36+2 uker på vei, men har hatt det slik i minst en uke). Forrige gang hadde jeg det på samme måte et par uker før termin. Er derfor innstilt på at det antakelig går en stund enda. Veldig plagsomt, men det positive var at det faktisk førte til 7 cm åpning før fødselen endelig startet. Så da fikk jeg en rask og grei fødsel. Snakket med en jordmor som sa at det var en del som hadde det på denne måten; gikk med murringer over lang tid,men fikk da raske og enkle fødsler. Så selv om det er slitsomt med disse murringene, er det stor sansynlighet for at du slipper en lang og hard fødsel! Håper alikevel at du slipper mye vondter de neste ukene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå