Made in Oman Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Vi ønsker å dra på ferie med lillegutt i desember, før jeg skal i arbeid i januar ... Lillegutt er da 4 md ... noen tips til en ukes ferie?
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Kan jo ikke reise så langt på ferie når en bare skal være borte en uke...så...for å få bra temperatur ville jeg dratt til gran canaria, tenerife eller lanzarote...gran canaria el tenerife er kanskje tryggest når det gjelder været... ellers hadde jeg anbefalt thailand.. dit skal garantert jeg så fort jg får overtalt gubben:):) jg har kun vært der uten barn (eller...hadde gullet i magen da:)...men har ikke hørt det skal være noe problem å ha m småfolk:)
Gentle Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Selv ønsker jeg meg en uke i Nord-Italia eller Spania: Costa-Blanca. Tror desember holder 16-18 grader i den tiden, og det må jo passe perfekt for de små for å slippe klimaforandring når han kommer hjem igjen?
så var vi 4 Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Søskenebarnet mitt var med babyen sin til Thailand når han var 4,5 mnd (babyen altså) og de hadde det helt topp. Dessuten er folk i Asia veldig glad i babyer/barn. Babyen sov på flyet nesten hele veien i en sånn spebarnsseng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå