Gå til innhold

Pumping - går bedre og bedre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å pumpe ut litt melk, da jeg vet jeg skal være litt borte fra den lille gutten min av og til.

Jeg var litt bekymra for noen dager siden, da jeg bare klarte pumpe ut 60 ml, og jeg tenkte at jeg sikkert hadde for lite melk og så videre...

Men; for hver gang jeg har pumpa etter dette har det kommet minst 20 ml mer med melk ut! Jippi! Teknikken min blir bedre og jeg slapper sikkert mer av:) Da var det ikke lite melk der, bare jeg som ikke var god på det å pumpe. og lille gutten min med sin suverene sugeteknikk har helt sikkert fått ut mer enn det jeg kunne måle. Juhu! :)

Blei bare så glad! Måtte dele det med dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Pumping er en kunst... Jeg kjenner de som nesten ikke får ut en dråpe ved pumping, men som likevel fullammer uten problemer!

Skrevet

Det er flott! Har du noen tips? er jeg heldig får jeg ut 60 om morgenen, men da holder jeg jammen på leeenge føler jeg. Vesla blir utolmodig og da går det ikke bedre. Tar i mot tips:-) Vet jeg skal være litt borte fra snuppa noen kvelder i tiden som kommer, så vil gjerne ha et lite lager i frysen som vi kan ta opp, så samboeren har klart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...