Gå til innhold

Ringte akkurat føden....

Anbefalte innlegg

Og fikk klokkelslett vi skal møte Den Store Dagen - 06.30 !

(vi må ordne med en slektning som kan ta seg fri og komme og følge snuppa vår i barnehagen når vi må dra)

Wow - det blir så virkelig for meg plutselig !

Forresten kjempesøt jordmor i telefonen, synes det er artig og veldig søtt at de er så entusiastiske med oss snitte-damer også :-)

Andre her som skal på Føde B på Ullevål ??

Å - jeg gleder meg så innmari !!

Selv om det blir helsikes vondt og ingen søvn og masse uro og usikkerhet pånytt, skal det bli helt elefantastisk å holde ungen sin i armene !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6824032-ringte-akkurat-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så herlig at dere har fått tid:) Skjønner godt at du gleder deg masse:) Det må være deilig å ha en dag og telle ned til:)

Det skulle jo bare mangle at jordmødrene ikke er like entusiastiske på ks-damer også... det er jo ikke noe mindreverdig å føde med ks.

Venter selv på å få vite om jeg kan føde normalt, eller om det blir ks pga en cyste som har vokst så mye at den ligger og stenger for fødselskanalen. Skal på ny ul imorgen igjen, og da håper jeg virkelig de bare bestemmer seg for ks, hvis cysta ikke har krympa da. Kjedelig å ikke vite hva jeg skal forberede meg på!

Krysser fingrene for at du får et endelig svar Hemmeline !

Enten du ønsker det ene eller det andre, så er det fint å vite hva som skal skje.

Jeg har to cyster på livmoren og de krympet veldig under forrige svangerskap - håper det også skjer hos deg.

Lykke til !

Annonse

Hvilken dato skal du inn til ks da Bratsj? Jeg har fødeplass på avdeling B og termin 15/11, men vet jo seff ikke når hun kommer da:) Foreløpig ser det ut som at det blir vaginal fødsel på meg..ingen som har snakket om noe annet..

Dagen er 7.desember !

Kommer til å følge med intenst her inne helt til vi reiser inn - hadde vært koselig å havne på barsel med noen av dere kjempesøte desember-damer ! :-)

Min store skrekk er at det skal skje noe FØR datoen da,siden mannen min er bortreist helt fram til dagen før snittet - men siden jeg gikk 12 dager over med jenta, så er vel det lite sannsynlig.

Gudskjelov :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...