Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Går jo rundt med konstant dårlig ånde/smak i munnen... får den ikke vekk... er det flere som har fått dette av spray.. er på dag 3 med sprayen i dag... og det gjorde vondt i munnen i dag tidlig, etter sprayen... ikke noe godt, men er dette normalt da?? klemzer fra
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjenner medisinsmaken i svelg og munn, er på dag 3 med spraying jeg og. Det er jo åpninger mellom nese og svelg/munn så det er jo ikke uvanlig. Vi vet iallefall at sprayen kommer inn og at vi får den medisinen vi skal ha.
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 men har du dårlig smak i munnen hele tiden... får den ikke vekk jeg.. er ikke så gale akkurat når jeg sprayer, men er der bare hele tiden.. sånn som når du akkurat våkner etter en veeeeeldig god natts søvn.. hehe.. er likt i løypa du og jeg da.. spennende... vi er noen som har uttak i uke 47.. dyttet opp siden jeg.. hehe mange klemzer fra
ano`num *17.03.10* Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg hadde det også slik, men bare de første dagene. Etter ei ukes tid gjekk det bort Kjente at væsken rant nedover halsen, grusom smak og det klødde i nesen. Etter ca ei ukes tid var jeg ganske herda. Merket det bare nå & da. Satser på at det bedrer seg
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, akkurat sånn har jeg det og. Det er holdt av plass til uttak i uke 47. Det er godt hvis det bare er sånn den første uka.
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 jeg synes det var skikkelig vemmelig i starten da jeg spraya, men etter ei lita stund hadde jeg vendt meg til det, og merka ikke det lengre. Satser på at det blir bedre snart
Sunniva78 har to små Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Ja det er ikke noen god smak nei... Man bli vant den etterhvert, men om det blir for ille hjelper det å ta noen sterke drops rett etter spraying!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Dårlig smak i munnen, og sår i halsen ble jeg også. Ikke godt nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå