Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Gubben skal til legen i neste uke, og jeg har bestemt meg for å dra til lege og søke om å få utredning................det er et stort skritt for meg, men bedre å finne ut av ting, enn å bare gå å lure.......................... Hvor lang tid tar det å finne ut om sæd-kvaliteten er bra? Og hvor lang tid er ventetiden på å få utredning............. Hva skal til for å få resept på pergo?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 u får resept på pergo hvis det er grunn til å mistenke at du ikke får EL. det går forresten an å bestille cæd tester over nettet. de skal være like sikre som hos legen. utover dette har jeg liten peil. tror jeg snart må igang med utredning selv. har så innmari korte lutealfaser lykke til da
lengter daler ned i skjul... Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 jeg fikk ikke time for utredning før i februar, men det var tydligvis uvanlig lenge, så 1 måned kanskje...?! de fleste må ha vært igjennom undersøkelse og påvist manglende el før de får pergo.... jeg fikk tilsendt resept på pergo som jeg skulle ta før jeg kommer til utredning... legen kan ikke skrive ut pergo, bare gyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå