vilværeanonym Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Har en som har begynnt å tulle på natten. Han har sovet fra 19.00 til 06.00 siden han var 5 mnd, da fikk han litt pupp og sov til 9 tiden. Nå våkner han 11, 03, 06.. jeg er kjempe trett. Han får grøt til frokost og en flaske nan etter (vil nesten ikke ha pupp lenger) sover fra 10.30-12.30 1/2 Middagsglass kl 13 + kanskje litt frukt til dessert, får vann prøver å gi han litt pupp ca 14 1-2 brødskiver i halv 4 tiden + vann prøver med litt pupp igjen, hvis ikke får han en flaske nan (200ml) grøt til kvelds ca 18 og en flaske nan (200 ml mer vil han ikke ha) Bør jeg få inn et måltid til?
sneipen <3 snuppa Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 kanskje du kan prøve å gi han mere mat til måltidene.. er han stor gutt,og har behov for mere mat? min kar er 9 mnd og spiser nesten hele middags-glasset + 100 ml melk om han drikker så mye da.. eller kan det være tenner på tur? da kan de ofte være urolig på natta.. eller det kan være at han føler seg utrygg på natta om han sover i egen seng/eget rom.. det siste skjedde med vår kar,da tok vi han i vår seng.han sov da hele natta,og ble mye roligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå