Gå til innhold

gynekologisk kontrol er i uke 6+5

Anbefalte innlegg

Før jeg ble gravid hadde jeg store problemmer med mensen. Den kom hver 14 fager og var inntil 10 dagr langvarige. ( slittet md dette 6 måneder)

Pga leggen har prøvd å unndersøkke meg for å se om kankje var det noe inne i eggeståket som var årsaken til så mye blodning, men uten lykke. Bestilte han time hos gynnekolog på sykehus.

Nå har jeg fått time igjen både på fredag 27 og fredag 3 november. den enne hvor de skal bli unndersøke og den andre for å ha " sirugi" ...ahhhh!! og jeg er grvid nå!!

Jeg grue meg mye fordi jeg har ventet lenge for desse undersøkelse og jeg har hatt 3 dagers store smerte for ei uke siden i venstre eggeståke at kansk blir ikke noe av det pga jeg er gravid nå?

Hva skal jeg gjøre? skal avlyset timene ellers skal jeg til undersøkelse?..er det fare for at nie kan skje med embryon hvis jeg gjennomfører dette?

Trenger virkelig råd nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6823318-gynekologisk-kontrol-er-i-uke-65/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Paula!

Den undersøkelsen du skal igjennom, er slik jeg forstår det knyttet til dine mens plager/ store blødninger. Dette er jo ikke noe du vil bli plaget med så lenge du er gravid, så kanskje kan det være greit å utsette det. Hvis du har hatt sterke smerter som du sier, i eggstokken nå når du er gavid, tror jeg at jeg ha villet snakket med legen om det, om det er en sammenheng.

Du må fortelle at du er gravid, og at du har hatt disse smertene så må legen avgjøre om det er forsvarlig å undersøke deg som planlagt.

Lykke til!

ja! den undersøkelse er pga mensen og smerte på vesntre eggeståke. Den smerte kom kraftig for ei uke siden uten at jeg viste at jeg er ravid, derfor ringte til sykehus for å høre om de time og der bekrefte dem at jeg hadde fått til fredag i uke har og neste uke.

Jeg vil bli undersøke for å se om det er ikke fare for embryom, men likevel vil ikke at dette kan skadde den, så er i tvill om hva skal jeg gjøre. Jeg skal definitiv sir at jeg er gravid, men er livredd fordi det har koste meg mye å bli gravid denne gangen at jeg vil ikke ta ingen kjanse for å miste den, samt at kankje det er bedre å bli undesøk. :-(

Jeg grue meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...