Gå til innhold

Streptokokker igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man får noen symptomer dersom man har disse skumle streptokokkene som nyfødte kan bli smittet av?

Jeg har plutselig begynt å bekymre meg for om utfloden jeg plages med kan være streptokokker, og ikke bare vanlig sopp....Jeg har under hele svangerskapet vært plaget med sopp i underlivet, svie og mye utflod, men kan det være streptokokker?

Uff, har fått helt angst av dette jeg. etter at jeg leste om det i avisene i sommer. Kan noen berolige meg litt??

Er forøvrig 31+2 idag, så jeg bør vel kanskje testes snart dersom det skulle være noe skummelt der nede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å lese her :http://www.gbs-info.net/gbsupper.htlm

Skrevet

Jeg får ikke opp den siden jeg...får beskjed om at den ikke finnes??

Skrevet

Jeg dyttet litt på et innlegg her lenger oppe...om GBS...

Ville tatt testen om noen uker om jeg var deg. Det er lurt å vite om man har bakterien, så man kan forhindre at barnet blir smittet i tilfelle man har det.

Skrevet

PS. Jeg tror det er helt vanlig å ha mye utflod gjennom hele svangerskapet, så det trenger ikke være GBS.

Skrevet

Ikke for å være dust, men du bør kanskje advare om hva det står på denne siden. Jeg har selv fått påvist streptokokk B og er klar over faren det er å miste barnet i magen og etter fødselen. Jeg er utrolig engstelig og kan mye faktastoff om dette. Men jeg unngår innlegg og sider hvor det står historier om dere som har mistet ett eller flere barn pga dette. Det gjør ikke andre mindre bekymret å få vite dette. De som vil kan lese det, men du bør kanskje advare om at dette står her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...