Gå til innhold

Hjælp!!! Det er mus i veggen min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå friker jeg litt ut her... hører the pitter patter of tiiiny feet i veggen rett ved der jeg sitter... hva gjør man da? Hvordan blir man kvitt disse søte små jævlene?

Skrevet

Rop på pus, så har du iallefall underholdning mens du spekulerer! :D

Skrevet

Ut å kjøp musefeller!

Tror det er det mest effektive, men det finnes jo gift man kan legge ut også...

:)

Skrevet

vel - den 8 år gamle kastrerte hannkatta mi er ikke akkurat innendørs musejeger... han fanger og eter masse mus utendørs da :) snille pusen min. Bortsett fra at han har funnet ut at ka-ping-mannen er tipp-tipp lunsj-selskap... stakkar fyr må ofte se/høre knusing av musebein mens ei fornøyd og stolt katte maler og gomler ivei på lunsjen sin mellom beina på "pappa" når de er ute....

Skrevet

Jeg vet ikke egentlig. Ring en skadedyrspesialist og spør? Heldigvis er ikke mus det verste da:)

Skrevet

hvor skal jeg gjøre av fellene da? Bore hull i veggen og putte dem inn?

Skrevet

nei, det verste er kakerlakker!!! og det er heldigvis for kaldt i norge for de dyra :)

Skrevet

Mine foreldre har slitt med kakerlakker i langtvekkistan. Får mareritt bare jeg tenker på de ekle krypene.

Skrevet

Sett musfella i søppelskapet etc. eller legg ut gift der... ta all tørrmatn å få i plastboksa etc. så har di ikke nå mat å kos sæ me i allefall...

Lykke tel :D

Skrevet

jamen jeg har ikke mus INNE i selve huset, bare i veggene...

Skrevet

Slå opp på skadedyr i gulesider og spør om råd:)

Skrevet

ring skadedyrs spesialist du.. det er mye lettere å ta knekken på de nå enn når de plutselig er 100 om noen ukers tid:/

har hatt mus i veggen selv, og en ble forbausende fort til kjempermange, og det tok laaaang tid å bli kvitt alle.. *usj, tenker med gru tilbake på det der..*

Skrevet

de kommer seg inn.. bare vent... iiiiiiiiiiiiik!!!!!;)

Skrevet

neeeeei! jeg vil ikke ha dem inne! teite musene :(

Skrevet

A1 PELIAS Norsk Skadedyrkontroll DA - 72 50 50 70

Det koster ikke så mange tellerskritt å ringe og spørre. Jeg hadde ikke turt å kjøpe inn gift med 2-åringen din løpende rundt, så sjekk med dem.

Skrevet

jeg har hatt mus i veggen, men satt fellene i kjøkkenskapet... funket det!

Skrevet

ikke kast bort pengene dine på skadedyrfrima for en liten mus. Prøv med feller først. Med gift kan musene bli liggende igjen å lage lukt, det er tull slik de reklamerer med at de tørker inn og ikke lukter. Heldigvis er mus små så det lukter ikke så lenge

Skrevet

Mus i veggene trenger ikke komme inn i huset.. Vi hadde rotter i veggene og de gikk inn og opp på utsiden av huset. Cytox la først ut gift ute i kasse (han som gjorde det sa at vanligvis går musene (som vi først trodde det var) ut før de død.. de blir visstnok tørste av giften og går ut for å drikke, de dør ikke å sekundet inni veggen).. Giften ute tok ikke knekken på det vi fant ut var rotter. Så cytox la gift inn i veggen/skråtaket hvor vi hørte dem mest. Dette tok kverken på de. Man kan hos cytox inngå en avtale som gjør at de kommer og sjekker kassene med gift og fyller på etter behov.. eller man kan betale for gang til gang..

Prøv gjerne med feller først, men kanskje vanskelig å fange de i feller ute?? Vi ble tipset om å rydde alt rusk og rask rundt huset, klippe gress (de liker å gjemme seg). Når musene er tatt kan man jo muligens sette opp netting på innsiden av kledningen, så de ikke kommer inn...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...