Gå til innhold

Noen som IKKE har mistet?


mammarie

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri mista. Og kjenner ikke så mange som har gjort det heller. Jeg synes ikke vi skal skremme hverandre opp sånn. Det samme gjelder fødsel, tenk bare på de skrekkhistoriene enkelte forteller til førstegangsfødende. Synes det er helt horribelt jeg!! Selvfølgelig er det vondt, men jeg kjenner ingen som har dødd av det. Nei vær positiv og oppmuntrende her inne. Trøst de som trenger det, men ikke skrem hverandre, det er jo nå¨vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. Endelig et positivt innlegg.. Herlig.. ;) Jeg er 30 år og har heller aldri mista, er 7+2 (termin 20/6 iflg. beregningen her).. Dette er mitt 3. svangerskap, har ikke hatt noen problemer med å bli gravid heller.. Og føler at jeg er av de heldige som har det sånn.. Men, det er første gang jeg har kvalme som går over like fort som det kommer (nesten).. ;) Ellers prøver jeg å la det synke inn at vi venter et nurk til.. Alt er så bra, føler jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er gravid med nr tre, har to gutter fra før som blir 5 i februar og 2 i januar. Jeg har aldri mistet og er så heldig at jeg har blitt kjapt gravid.. første forsøk med alle tre..... De fleste jeg kjenner har heller ikke mistet.

 

Nå er jeg jo ikke så langt på veg, bare i min uke 6, men krysser fingrene for at det går bra denne gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er gravid for første gang og har aldri mistet. Håper jeg slipper det også. Jeg har tenkt litt på det med det samme jeg ble gravid,men nå gleder jeg meg bare over graviditeten og det som vikser inni meg. Jeg vet jo at det kan gå galt fortsatt, men det tenker jeg minst mulig på. Tenker bare fremover. Og skulle det gå galt så får jeg ta det når det kommer. Jeg har ikke alltid like mye symptomer, men det er jo bare bra også. Er jo ikke så godt å være kvalm hele tiden da. Eller vondt pupper for den sags skyld.

Jeg syntes vi her inne skal bli flinkere til å komme med det positive, og ikke bare de som mister eller er redd for å miste. Positive tanker er bra både for oss og for fosteret.

Denne tråden syntes jeg er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vel jeg også svare! Er gravid for andre gang, 9+0 i dag, har ikke mistet før, har ei bedårende tulle på 22 mnd. Har og har hatt småblødninger/spotting i begge svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke melde meg på, men ville bare si! Kjempefin tråd, søta! Viktig at folk her inne ser at de fleste opplever helt normale svangerskap som ender i en liten lykke ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid for første gang, klaff på første forsøk - og alt er bra så langt (9+0 i dag).

 

Takk for denne tråden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri mistet (bank i bordet!!). Har en sønn på 3 år og er gravid igjen - mye kan ennå skje men håper jeg er like heldig denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen. Nå har jeg ikke vært her inne siden formiddag, å må si jeg ble GLAD når jeg så alle som har signert på inlegget:):)

 

Føler meg mye mer positiv allerede.. Det er da vel egentlig ingen trunn til at det skal gå galt?? helt sprøtt hvordan 1fjær kan bli til 5 høns, typisk jenter;)

 

fortsett å signer jenter- som noen andre nevnte her oppe- det er bra for den lille i magen med positive impulser fra oss kommende mammaer:)

 

smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også!!!

 

Jeg har ikke mistet - dette er min fjerde graviditet :0)

 

Om jeg skulle miste - regner jeg det for naturens måte "å ordne opp på" -- med det mener jeg at barnet da sikkert ikke hadde vært friskt?!?

Sånn velger ihvertfall jeg å tenke på det - uansett er det helt sikkert forferdelig leit å miste.

 

Så lenge man selv og fosteret er friskt tror jeg det skal mye til for å miste - hvis man da ikke lider av det man kaller habituell abort som jo er en slags sykdom?

 

Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært gravid før..Men er nå 5+3 idag..Tar det ikke som en selvfølge at det skal gå bra..Men krysser fingrene..Har bestemt meg for å leve så "normalt" som mulig..Men samtidig ta forhåndsregler som å løfte tungt,ikke røyke og disse vesentlige tingene..

 

KRYSSER FINGRENE FOR ALLE DERE OGSÅ!!

 

Tvi Tvi...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg også... bank, bank, bank i bordet

 

Er 9+3 og ikke mistet. er i 2 svangerskap nå.

 

 

Har hatt litt spotting denne uka, men ikke noe farlig...ingen smerter og ikke friskt blod, og som min mann minte meg på så hadde jeg det med nr 1 også. Glad han har god hukommelse

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har tre barn fra før og nettopp blitt gravid med nr 4. har vært veldig heldig og ikke opplevd noe ma eller sa. skjønner godt at du blir litt bekymret er faktisk mer bekymret selv denne gangen fordi alt har godt så bra de andre gangene.dumt men..vi får tenke positivt:)grattis med spire og lykke til i svangerskapet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn fra før og tror jeg er gravid med tredjemann nå, og har aldri mistet. Kjenner få som har gjort det, og det begynner å bli MANGE barn i venneflokken!

Blødde litt engang med nr 1 etter samleie i uke 20, og fikk helt panikk, men det gikk bra - var bare pga slimhinnenenes skjørhet. Så stort sett går jo alt veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...