Gå til innhold

Magesmerter

Tufsa:)

Anbefalte innlegg

Heihei:)

Jeg er ca 5 uker på vei, termin ca 29 juni, men blir så utrolig bekymret. Dette er første gang jeg er gravid, og vet at det er mer vanlig å kjenne strekninger og slik inne i magen. Minner om menssmerter nede på venstre side. Mye av dette, men i natt fikk jeg utrulig vondt ca 5-8 ca på skrå oppover fra navelen mot venstre. Bare jeg strøk meg selv der, var det utrulig ømt og vondt. etter jeg våknet i morges har jeg ikke kjent meg gravid i det hele tatt. Er dette farlig?

Takker for svar:)

Fortsetter under...

hei junibarn07

vi er jammen meg ikke langt unna hverandre terminmessig; jeg får (på kalkulatoren her) termin 30 juni:-) så er idag 5+1.

jeg har også hatt magestrekk, men det har jeg hatt helt siden 3-4 dager før IKM faktisk. men jeg ble bekymret selv for idag morges våknet jeg opp helt uten magestrekk, og kjenner ingenting nå. mye mindre vond i korsryggen og- plutselig over natten bare.

men vet du; så lenge vi ikke får blødning så har vi vel ikke abortert? beroliger meg selv med at mange også ikke får noen som helst symptomer før i uke 8-9 og senere og, og det sikkert går litt opp og ned i løpet av svangerskapet mht symptomer.

har du tatt ny grav.test? håper ihvertfall alt går bra med deg!!!!

Takk for svar, det var godt å høre at det er flere som opplever det samme. Store greier det her, også så uvant:)

Nei, er nok ingen abort uten blødning, og jeg har tatt tre tester som alle var positive:) Skal til legen på tirsdag for å få bekreftet graviditeten, så det blir spennende.

Takk til deg, og håper det går bra med deg også. Vi bør kanskje bare nyte symptomfri graviditet så lenge det varer? :) :) :) Det kommer sikkert tidsnok uanz;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...