Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Hadde akkurat kledd på dattera mi trøye,strømpebukse og sparkebukse, vi var ferdig for å begynne en ny dag! Så skjer det...GUUUULP!!!! jepp, bare å skifte det...
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 hihihi..=0) det er bra typisk ja...går noen klesrunder pr dag her også gitt
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Ja,hadde det problemet ca 12 ganger om dagen da Luke var bitte liten:O) En vaskemaskin med bodyer hver dag! (Lukas er født med KISS ,så derfor gulpet han EKSTREMT MYE!!!!) ...man får kjøpt gulpesmekker i ull,det hjelper litt....
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Her i gården er det alltid slik: Har kledd på dattera mi og meg selv (mine klær er underprioritert i vaskekampen, så jeg har alltid ett eller annet med sikkel eller gulp på meg) og vi er på vei ut. Så bæsjer hun og jeg må skifte bleie. Imens jeg skifter bleie, går det en liten faen i henne og hun spraylakkerer meg gul fra topp til tå. Dermed må jeg av med alle mine klær igjen og finne noe som er litt mindre møkkete. Hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå