Gå til innhold

Hjertet har sluttet å slå! Jeg er så lei meg!

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra sykhuset nå. Var i 8. mnd. UL viste at hjertet ikke slo. Fosteret var også litt mindre enn det skulle. Jeg er så lei meg. Nå må jeg bare vente til det kommer ut. Legen sa at de prøvde å unngå utskrapning så tidlig. Jeg er så lei meg. Det kjennes ut som om jeg har fått en knytt neve i magen.

Fortsetter under...

uuff!!

Kjære deg, jeg føler med deg. Det må være veldig trist for deg akkurat nå. Jeg vet ikke hva jeg skal si, bare at jeg sender deg en stor klem.

Kanskje det er ikke noe trøst men tenk at alltid er en grunn for alt som skjer.

kjæmpe klem til deg!

Kjære deg...

Regner med du var i 8 uke....på det du skriver....

Har selv vært i samme situasjon som deg. Jeg fikk konstatert MA i uke 10 og fikk helt sjokk!! Ord blir fattige i en slik situasjon!!! Det er så veldig trist!!!

Lyset i mørket etter min erfaring er at det er veldig lett å bli gravid igjen etterpå. Så om dere ønsker en ny liten spire, så skal du ikke se bort i fra at den snart "sitter der". I tillegg er oddsen like god for at neste svangerskap skal gå bra, uavhengig av om du har mistet en gang!!!!

Synes du skal mase på legene om du ikke snart begynner å blø.... For noen kan det ta tid før kroppen forstår at den skal støte ut fosteret! Jeg fikk utskraping i uke 10 - samme dag som de konstaterte MA!!!! Til meg sa legene (på Ullevål) at i Norge har man valgt å "hjelpe" kroppen ved å utføre utskrapning, pga den psykiske belastningen det er for en kvinne å vente på at kroppen skal "rydde opp" selv. Jeg var riktignok litt lenger på vei enn deg (hvis jeg har forstått det rett - uke 8), så det kan jo kanskje ha noe å si....?

Ønsker deg masse god bedring og lykke til med eventuell ny spire!!

Annonse

Så ufattelig trist når sånn skjer... tenker på deg og sender mange klemmer din vei. Ord fra oss fremmede kan jo ikke trøste... men ta godt vare på deg selv nå!!!

Stor klem og lykke til med ny spire når dere føler dere klar for det!

Kloke ord, mamma'n til gullungen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...