Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg blir ikke enig med meg selv. Hva synes dere er finest og i så fall hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 25. oktober 2006 #2 Del Skrevet 25. oktober 2006 Syns Leonora er stilig jeg! Liker navn som er litt uvanlige.. Nora er fint, men mye mere vanlig enn Leonora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #3 Del Skrevet 25. oktober 2006 Leonora er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 26. oktober 2006 #4 Del Skrevet 26. oktober 2006 Leonora. Jeg synes det er kjempe fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #5 Del Skrevet 26. oktober 2006 nei nei leonora dorothea dahl fra sesam stasjon.. huff huff.. hehe.. da syns jeg nora er myyyyyyye finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #6 Del Skrevet 10. november 2006 Nora er finest! Enkelt, greit, søtt, kort, nydelig. Leonora blir for pompøst og voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå