Gå til innhold

Noen her som har problemer med å finne små nok amme-bh'er?

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at H&M har de minste, men det finnes ikke mindre enn B-cup, og den er ganske så stor.. men får håpe at melka fyller den opp..

Og så finnes de jo ikke med spiler eller noe, blir jo bare flatpuppa av dem! Nei får håpe det endrer seg etter fødsel. Men lite tyder på det.

Fortsetter under...

Nei omvendt her!

De vatterte er det lite av i store str, fant med hell til slutt på en annen Lindex butikk.

Ellers måtte eg ha kjøpt sånne tynne og de er jo ikke noe gode, holder jo ikke noenting oppe jo!

Med erfaring fra sist...

Synes det er ganske så utplukka i ammebh -seksjonen generelt jeg.. Til vanlig bruker jeg 75B, men har i løpet av svangerskapet gått opp til 80B. I ammebh fra Lindex (er uten spiler, men er litt vattert og kjempegod på) har jeg gått til innkjøp av str. 80C! Synes de virket små i størrelsene.. kanskje du skulle sjekke ut de på Lindex?! koster ikke skjorta heller..hundreogsekstiognoe..

Forresten så fant jeg ikke bh i større str enn 80C, så da tenkte jeg shit, det er jo mange som har mye større pupper enn det jeg har.. hva gjør de da?!?!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...