Gå til innhold

er det noen her som vet!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer så veldig på hva en slimpropp er? alle snakker om at den går? går den på alle ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den går nok på alle ja. Hos noen kommer den over tid, og vises som slim i trusa. Hos noen kommer den som en propp av slim. Andre merker ikke noe til at den kommer, og får aldri sett noe til den. Kanskje den da kommer en gang under fødselen.

Skrevet

jeg merka ikke noe til noe slimpropp da jeg fødte sist. Begynte å få tullerier på natta, de fortsatte utover morgenen og formiddagen, så gikk vannet, og så dro vi til sykehuset. Slimpropp visste jeg ikke hva var en gang før dette svangerskapet da jeg spurte her inne på bim fordi alle snakket om det... hehe...

Skrevet

jeg aner ikke hva en slimpropp er, men her har den iallefall gått gradvis...regner med at det ligger i ordet, en propp av slim...men noe mer medisink kan ikke jeg si ;)

Skrevet

I livmorhalsen ligger det endel slim som en propp for å beskytte babyen og fostervannet i svangerskapet, og dette slimet kommer ut livmorhalsen begynner å bevege seg/åpne seg. Det er dette som kalles slimproppen. Sånn har jeg fått det forklart iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...