Gå til innhold

Jeg har også vært borte noen dager!

Anbefalte innlegg

Har hatt historiens korteste tante-besøk. Kom på fredag og søndag var den over....

Får vel ta en test for sikkerhets skyld.

Har hatt pcn frakoblet siden søndag, og for å være helt ærlig, var det ganske deilig.

Men nå var et jammen godt å logge seg på og være med igjen! Jeg har kommet meg opp av myra jeg satt i her om dagen, og nå virker alt mye lysere. Jeg har tilogmed begynt å venne meg til tanken på og ikke få flere barn. Vi kommer til å fortsette å prøve, men jeg må jo også forberede meg på at det kanskje ikke blir flere.

Det kjennes greit i grunnen. Skulle veldig gjerne hatt en krabat til, men det er ikke verdens undergang om det ikke skjer. Hadde en lang prat med godmannen og han er på samme spor. Fikk også ryddet opp i en del ulumskheter ang hvor stor del av livet hans som skal være jobb. Han har jobbet fryktlig mye i høst, og det går veldig ut over familien. Og vi er helt enige om hvor den grensa skal gå. Heldigvis. Nå gjenstår det å se om han klarer å være tydelig og flink til og begrense arbeidsmengden sin da!

Vilsågjerne, du hatt tøffe dager. Håper at du har godt, og at du steller godt med deg selv.

Ønsker alle en flott dag!

Fortsetter under...

Godt å se deg igjen, Pandura :-) -- også du har parkert tanten din for denne gangen; da ligger vi ganske så likt i løypen! Men min tante ble lenge denne gangen - 7 dager til ende og jammen kom det også et lite drypp i dag! Ja, ja får bare håpe at hun tok seg lang tid denne gangen fordi det skal gå veeeeeeeeeeeldig lenge før hun kommer på besøk igjen!

Godt å få snakket ut om ting en gang i blannt! Nungo-mannen er også fæl til å jobbe alt for mye og vi har hatt den praten noen ganger. Det hjelper i perioder, men det ligger nok til han å jobbe så mye :-(

Kjekt å se deg igjen Pandura:)

Håper alt er vel med deg,og dette korte tantebesøket kan jo tyde på noe positivt....?Her i vilsågjernehjemmet går alt bedre nå,har verdens snilleste mann som tar godt vare på meg...Har fått innkallelse til lap i midten av november....og har begynt å grue meg for narkosen..Men det skal nok gå bra.Alt for en god sak ikke sant ?

Lykke til pandura.Sammen må vi holde på håpet om å lykkes..

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...