Gå til innhold

Grrr håret mitt :(

Anbefalte innlegg

Huff, håret mitt er en plage fortiden, det er bare tørt og ekkelt, floker seg bare jeg beveger meg. Våkner opp om morgenen med 'fulereder' som ville fått de fleste fugler til å bli misunnelig.

Jeg pleier håret på normalt vis, med shampo og balsam for tørt, slitt hår, jeg bruker hår kur en gang i uken og børster det morgen og kveld.

Før svangerskapet var håret mitt blankt, silkemyk og glansfullt, og floket seg sjelden. Nå er det stikk motsatt.

Mener å huske at det var slik også under forrige svangerskap, da mistet jeg i tilleg store mengder hår.

Håret mitt er ganske langt, nesten til korsryggen, vurderer nå seriøst å klippe vekk største delen av stasen, er for mye pes og stå å børste ut floker i 10 min om morgenen når formen er lager fra før...

Noen som har det på samme måte, eller som har noen råd?

Jeg spiser vitaminer, tran og folat, men eier ikke apetitt og klarer sjelden å spise mat før et stykke ut på ettermiddagen.

Lurer på om det kan være en sammenheng der....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6822675-grrr-h%C3%A5ret-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ølgjær er flott for hår og negler.Anbefales i kapsler. Jeg drev med gitarspilling for noen år siden og ville ha sterkere negler. Da ble jeg anbefalt ølgjær for både negler og hår. Og det virket. Neglene ble kraftige og vokste fort. Håret ble skinnende blankt. Lykke til.

hei duh :-)

e har å samme plagen,no e vestnok ik mitt såå langt men ser ut som d kråkereire om mårningen... e jobba som frisør t dagli å bruka my "frisørprodukta" i håre å føl at d hjelpa. men håre e nok ik d samme uansett. vi får berre håp at d går tebake t samme form etterpå :-)

Sebastian produkt syns e hjelpa :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...