Gå til innhold

Hvilken pose velger dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe..kjekt med litt tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt voksipose.. synes den er genial :) De har nettside, hvis du vil inn å se/lese ... www.voksi.no

Skrevet

jeg har en "hjemmelaget" saueskinns pose som jeg brukte da jeg var lita.. ulla er fra sauer vi hadde selv..=)

den er sååå god!!

Skrevet

Pose? Fikk en tekstmelding fra søstra mi om jeg ville ha en voksipose. Jeg visste ikke hva det var en gang, jeg. Men den skal jeg altså bruke. Trodde jeg ikke trengte det siden babyen kommer i april men så viste det seg at man kan vokse i voksiposen, og dermed ha den til man er tre år. Man lærer så lenge man lever.

Skrevet

jeg hadde voksiposi til den første, men har valgt å kjøpe lammeskinnspose i tillegg. Den kan barnet ha ganske lenge og den passer også bedre til bagen i vogna.

Synes voksiposen kan bli litt for stor til nyfødt, og at den egner seg bedre til barnehagebruk når barnet blir litt større. Vet at den nye typen er litt mer andvendelig enn den gamle som jeg har...

Jeg jobber i barnehage på småbarnsavdeling, og det var der jeg ble klar over hvor fantastisk lammeskinnsposen er. Den jeg har kjøp kan deles i to og den kan også brukes inne på gulvet, i senga eller bare ha den ene delen i vogna når det blir for varmt å ligge inni posen. Har også hørt at barn sover bedre med skinn, men dette er vel sikkert ganske individuelt...

Skrevet

Hvilket merke/hva heter den posen du skal kjøpe? Lurer litt på hva jeg skal velge selv.. Har hørt så mye forskjellig om voksi-posene...

Skrevet

noen som har prøvd kaiser sine poser? så en nydelig pose med lammeull (litt fluffy) inni. Kan godt tenke meg den. Har også tenkt på voksi pose siden de virker så praktiske og kan brukes lenge.

Skrevet

Jeg har en svart dunpose fra Ticket to Heaven. Den har fleecefor inni posen og den passer fint oppi Dreamybaggen. Brukte den til min første datter som ble født i des- 04. Varm og god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...