Gå til innhold

nov/des/jan-treff mandag 13.november?

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst på et treff for å prate litt med ka-ping? Det å gå hjemme 100% pga bekkeløsning når man nettopp har flytta til et sted man ikke har så stort kontaktnettverk enda kan være litt ensomt innimellom, og jeg savner dere bimjenter :)

Jeg er i Trondheim mandag 13.november fra ca 15 til 20, og har så veldig lyst til å treffe dere igjen før jeg blir for stor og "bekkenløst" til å komme meg til byen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6822604-novdesjan-treff-mandag-13november/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne treffes! Vi kan jo foreslå dette tidspunktet for vårt neste treff, det er jo ca tre uker til, og skulle passer bra. For meg passer mandager i alle fall. Hva med å møtes sånn i fire-fem tida? Akkurat det samme for meg hvor, men det er kanskje enklest i sentrum, og ikke utenfor byen, eller?

Annonse

Hvis det blir på Solsiden går det jo an å ta det på Bare Blåbær igjen. Der har de jo så god mat! Både småretter, kaker ol. Sikkert ganske rolig på den tiden. Hva synes dere? Men samme for meg om det blir på Solsiden eller i sentrum.

Spiller ingen trille for meg hvor det blir, Solsiden er as good as any - eneste er at jeg ofte syns det blir litt bråkete og trangt på Bare Blåbær. Men hvis vi tar det så tidlig som kl 16 så er det sikkert ikkeno problem :) Vi har jo også stedet med verdens beste frites (hahahaha), jordbærpikene. You decide girls, jeg er bare så glad for at dere har lyst til å møte meg!!!

ps: hvis flyet er veldig forsinka så rekker jeg ikke til 16, men jeg kommer med direktefly fra stavanger så jeg tror det skal gå greit. Oftest gjennom Gardermoen det blir forsinkelser.

Da setter jeg bare opp det jeg, bare blåbær på solsiden kl 16 mandag 13.november :) Jeg blir sittende til båten går, dvs senest halv åtte, så det er bare å komme ramlende etter fire også! Jeg er raus med klemmene og helt sikkert VELDIG pratesjuk :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...