Gå til innhold

Noen som har fått lilla strekkmerker på magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke det ganske så vanlig å få strekkmerker da??? har ikke fått noen enda, men regner jo nesten med at det kommer noen........ Flere av de jeg kjenner fant dem etter fødsel, både på mage, rumpe, lår og pupper :o)

Hadde noen på lårene som har blitt skikkelig stygge nå... fikk på puppene første gange jeg var gravid, de re jo der seff ennå, men det gjenstår å sprekke på magen... men det kommer nok.. er bare en av de tingene man må regne med det...

Fikk to ganske små som jeg oppdaget etter fødsel med forrige. Disse var under magen og forsvant ganske fort etterpå.

Mulig de kommer igjen etter at poden er kommet ut. Men ser ikke på det som noe problem, er nok verre med dem som har over hele magen...

Nussene fikk sin dose etter sist amming da, og blir nok ikke bedre denne gang...

Annonse

Har over heeeeele magen jeg:( fikk det i forrige svangerskap... tror det var fordi jeg var så ung og da er huden så fast... *vet ikke*? men har ikke fått så mange flere denne gangen heldigvis... har funnet 2-3 nye... men det er småtterier i forhold til sist da jeg fikk tusenvis:(

Fikk ingen sist og har enda ikke oppdaget noen, håper de kan holde seg vekk de siste 6 ukene også....

Jeg har så mye sprukne blodkar på legger og lår og masse celluliter på lår og rumpe, så jeg behøver virkelig ikke mer "pynt" !

Både forrige svangerskap og i dette har jeg fra første trimester smurt med Weleda svangerskapsolje hver kveld - håper det kanskje hjelper så de ikke kommer nå heller.

Tror det er andre veien, snøbaby - gammel hud har vært strukket mange ganger og har mistet mye elastitet (rynker) og tøyer seg greiere ut (trekker seg ikke sammen igjen etterpå da) mens ung hud er mye strammere og har lettere for å sprekke opp når den tøyes uventet.

Alder på huden har ingenting å si.. Det er gener og hormoner. Jeg fikk et par på hver flanke når jeg kom i puberteten, har ikke fått noen nye ennå, men mamma og ene søsteren min har på puppene, så de kommer vel med melken..

Annonse

ja, da - her er det fargerikt på magen... Fikk noen forrige gang, og sikkert fått noen nå! Men dette må man virkelig se på som LIVETS ARR!!!!! Du sier du har sett på albumet her inne, og at du ikke har fått et enste ett selv....... Hvorfor i granskauen er du anonym?????

Irriterer meg at jeg i det hele tatt gadd å svare deg...

Det hadde nok ikke blitt tatt negativt hvis du ikke var anonym - dessuten er det vel ikke mange som har reagert negativt.... Men det værste jeg veit er når folk som IKKE har, det være seg fått strekkmerker, lagt på seg etc.... absolutt må skrive om det...., og i tillegg forblir anonyme på en såpass koselig klubb...som desemberklubben. Enkelte ting er jo flaut å skrive om, men absolutt ikke dette!!!!!!

Gidder ikke krangle mer om det, men jeg må faktisk få si min mening om å være anonym på et sånt tema.... Jeg skjønner det rett og slett ikke!!! Det har til nå vært veldig få anonyme inne på denne klubben..., som regel har det gått ann å snakke om det meste med nicket sitt.. Tror det er derfor så mange har trivdes her...

Ha en fin dag...........................................

Er enig med deg Popkind :)

De anonyme irriterer meg, det lager dårlig stemning, og er ikke vits i å være negativt når man spør om slike ting!

Kan skjønne det når det gjelder intime eller veldig personlige ting!

Og anonym:

Siterer deg :"Det kan ikke være moro å få disse!?"

Hva tror du a? Tror du folk hopper i taket av glede når de ser at magen er full av lilla strekkmerker på magen??!

Det er ikke sååå MORO liksom, det sier seg selv!

Har fått noen i sidene jeg, ingen på magen, bare på hver side over hoftene liksom, Men har godt "groskinn" så jeg regner med de leges bra, og blir nesten usynlige etter fødsel:)

Jeg får si som min pappa, Det er visittkortet til balten det (til babyen da)

:):):)

Fikk strekkmerker med førstemann jeg, det er ikke verdens undergang, jeg fikk jo verdens beste gutt! Men jeg skulle så klart ønske jeg ikke hadde fått det!

Dessuten driter ca alle mannfolk i om dama har strekkmerker! :) Så det så :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...