Gå til innhold

Så var det meg igjen da... (etternøler fra ikm uke 42)

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg holder stand!

Er i dag 8 dager over ikmdatoen min, ingen tegn til tanta og en negativ test.

Planen er å teste igjen på lørdag hvis ikke tanta dukker opp innen den tid. Begynner snart å tro ho har forlatt meg for godt- ingen tegn på noen ting.

Er vi flere som er over ikm og ikke har fått besøk?

Fortsetter under...

Du..

Ta deg en tur ned på legekontoret og si at du skal ha en blodprøve.

Det tar de utenom, og du trenger ikke time.

Da får du svar vettu :)

Hcg hormonet viser seg jo først i blodet, og øker raskt der.

Er bare blodets "avfallsstoffer" som vises i urinen.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt meg en tur. Er grusomt og gå sånn å lure.

Lykke til :)

Takk for svar!

Vil ikke dra til legen før jeg har testa en gang til... Jeg har nemlig vært der for en mnd siden for å spørre om de kunne sjekke om jeg har hatt el, men det ville de ikke.. ble istedenfor innkalt til samtale om hvorfor jeg ville ta testen etc.. Føler legen min er av typen som vil at man skal gi kroppen goood tid til å finne ut av ting på egenhånd før eventuelle tester tas.

Dessuten får sambo svar på sædprøvene sine i morgen så da holder det med den spenninga i første omgang:-)

Og ja, det er grusomt å gå sånn og lure, men først om fremst fordi hver dag uten tanta er en dag nærmere å tenke at den testen jeg tok sikkert viste feil og det er det jeg syns er skumlest..At jeg skal begynne å håpe igjen for så å bli dritskuffa.. Jaja, ekke så greit dette her.

Det ordner seg uansett på den ene eller andre måten.

vi som har noen pp bak oss må bare se frem til den neste og glede oss (prøve iallefall) hvis det ikke gikk denne.

men du er jo rimelig langt over IK da.

Har du noen symptomer i det hele tatt?

Symptomer:

- må spise NUH når jeg blir sulten ellers klikker jeg

- hoven nederst i magen på venstre side

- kviser

altså ingenting som kan peke bestemt i en retning.

Hvor lenge har du prøvd? Jeg er vel egentlig forberedt på at vi må ha hjelp for å få det til. Mannen har begynt med utredning- får svar på sædprøver i dag. Spennende!

Etter 9 lange måneder har vi egentlig bestemt oss for å slutte å legge planer basert på baby neste år. har satt dato for bryllup og endel slike ting og tenker heller at dette er ting som kan vike / utsettes hvis det mot all formodning skulle gå vår vei babymessig.

Men håper det gjør vi jo alle sammen!

Krysser fingre for deg også jeg:-)

Jeg sitter med noe av det samme.

begynner å få vondt i rystene, er ikke kvalm da, men masse hodepine, kviser (noe jeg ALØDRI har) svimmel, oppblåst, hoven, sprengende og stikkende nederst i magen.

jeg har prøve like lenge som deg :)

er stygt redd jeg går over i min 10ende pp nå, men holder en knapp på en mulig graviditet denne mnd.

tempen min har steget de 5 siste dagene, og holder seg langt over det normal.

åååh, skal dere gifte dere. så utrolig koselig. glise.

jeg og sambo driver også å snakker litt om det, men jeg er ikke klar ennå.

føler at jeg er for ung, og at det blir litt galt for min del.

jeg er ikke kristen og tror ikke på noen bestemt reliogion, og han vil ha kristelig bryllup. er vel mest det som stopper meg. føles ikke riktig å gifte seg i en kirke.

synes nesten at du kanskje burde vurdere å bytte fastlege jeg da. finne en som tar deg særiøst og som er villig til å etterkomme dine behov og tar deg særiøst.

man burde få teste etter EL og graviditet. legen skal ikke bry seg noe om det. det er jo jobben hannes.

klem klem

Annonse

Jeg er på dag nr 5! Og ingen tegn til noe som helst her heller.. Hehe :) Eller, er litt øm i brystene, men pleier å bli det når jeg skal ha tr. Men pleier også å få en del kviser i hakepartiet, men har ikke fått det slik som jeg pleier. Og jeg har pleid å være regelmessig før jeg begynte med plaster og piller.

Så jeg veit ikke jeg.. Har bestillt billigtester, så gjør det ikke noe om jeg går litt amok med testing.. Men lurer egentlig på om det ikke bare er forskjøvet syklus. :)

Bare at jeg har vært litt oppblåst i magen siste uka, og også hatt veldig lyst på kos med samboer. Så jeg aner ikke, jeg er ikke helt meg selv, men samtidig er alt som vanlig. :)

Vi får holde hverandre oppdaterte her!

Jepp, ventetid her også. Er på dag 42 i syklusen. Har aldri gått sååå langt over tiden. Tok test for en uke siden, men den var negativ. Ørlite spotting for 4 dager siden, det har jeg aldri hatt tidligere. Kan hende det bare var en rift da....Ellers har jeg hattt utrolig mye utflod siste dagene...ubehagelig. Nå er jeg dritt lei av å vente. Godt er det at vi er innkallt til utredning om 3 uker... 13 pp her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...