lilen06 Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 I natt sov poden på eget rom for første gang...han og sambo sov som en drøm, mens jeg var mer våken enn jeg sov..det lille jeg sov var urolig søvn.. Rommet hans er 2 skritt over gangen fra vårt, så det er ikke tvil om at jeg hører han, og vi har caller.. Men i det siste har han begynt å snu seg rundt på magen, og det hender når jeg kommer inn at han liggermed nesa nesten rett ned imadrassen... Han er 7 mnd, så jeg vet det ikke skal være så farlig så lenge han løfter hodet og snur seg selv og alt det der..men likevel... Frykter at jeg kommer til å ha maaaange søvnløse netter framover...sambo gir seg helt over..han synes det høres ut som poden skal ligge i huset ved siden av..Er det normalt å føle sånn, eller er jeg bare litt for hysterisk hønemor...??
cielo *to barns mamma* Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Vet ikke hva som er normalt jeg, men jeg gråt første gangen datteren min ikke lå i vår seng og da var hun nesten tre år!!! Tror naturen er sånn at mor og barn skal være sammen så mye som mulig, så jeg tror dine følelser er helt naturlig. At mannen din ikke føler det samme tror jeg bare er fordi morsinstinktet ikke er helt likt farsinstinktet. Du venner deg sikkert til at han ligger i et annet rom, men hvis du synes det er vanskelig nå, synes jeg ikke du er en hysterisk hønemor, viser bare at du er en mor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå