Gå til innhold

Det snør det snør....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tiddeli bom, det er det det gjør tiddelibom og hutte meg tu...

Sto opp tel en kvit verdn i dag... å det lava godt ned enda... så nu e vintern kommen hær...

I dag har æ sove læææææænge våkna litt før halv ti og da lå frøkna å sov i lamme mæ... veit ikke katti ho kom da... men sannsynligvis etter at sambo har forn på jobb... Lå å kosa mæ å så på ho mens ho våkna strekt sæ, glippa med øyan å va sååå søt :D Va skikkeli deilig å søv længe førr æ va så slitn etter i går med bytur, en visitt hos føreldran mine og at vi va i en bursdag...

Ha en fin dag folkens :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow snø............. hmmmmm........... glad det ikke er her :-)

Her er det fin høstsol i dag, så jeg tenkte jeg skal ut en tur i skogen nå- er så fint nå på høsten...... :-)

Høres ut som en utrolig koselig morgen du og jenta di har hatt :-) gleder meg til jeg har en liten baby å se på når jeg våkner!!!

Ha en super dag :o)

Skrevet

Snya i bodø også!! Va såååå fint i morrest da e sto opp, ikke blitt helt lyst ennå, snyen hengte tungt fra buskan og det lava ned store flak.. Skikkelig julestemning!! Men no e det blitt litt vind og nesten all sneen har falt ned fra greinan. Også måtte e ut å GRAV opp ved... Kunne e vært uten!!

Skrevet

Så koselig med snø da :-)

Her i Trondheim er d -3 grader,sol og blå himmel :-)

Skrevet

Valnesfjord.... ca. 4 mil utfør Bodø... snya enda hær så e spent på kor mye som kommer... kanskje det bi aketur på frøkna i ettermiddag når pappen hennes e kommen heim ;D

Skrevet

vil åsså ha sne...Mye bedre me litt sne enn det teite regnet her nede...

Skrevet

Guri malla, snø allerede!

Heldigen ,ble litt misunnelig jeg nå.

Snø er koselig.

Håper det daler ned litt snø her også i desember.

Kos deg masse igod været.

Skrevet

Gleder meg til snø jeg også, mest for 3-åringens skyld som synes det er så moro med snø og ski og akebrett, Blir fort brunt og slapsete her i sentrum av Oslo da, men vi har akemuligheter i bakgården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...