Gå til innhold

Det snør det snør....

Anbefalte innlegg

tiddeli bom, det er det det gjør tiddelibom og hutte meg tu...

Sto opp tel en kvit verdn i dag... å det lava godt ned enda... så nu e vintern kommen hær...

I dag har æ sove læææææænge våkna litt før halv ti og da lå frøkna å sov i lamme mæ... veit ikke katti ho kom da... men sannsynligvis etter at sambo har forn på jobb... Lå å kosa mæ å så på ho mens ho våkna strekt sæ, glippa med øyan å va sååå søt :D Va skikkeli deilig å søv længe førr æ va så slitn etter i går med bytur, en visitt hos føreldran mine og at vi va i en bursdag...

Ha en fin dag folkens :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6822114-det-sn%C3%B8r-det-sn%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

wow snø............. hmmmmm........... glad det ikke er her :-)

Her er det fin høstsol i dag, så jeg tenkte jeg skal ut en tur i skogen nå- er så fint nå på høsten...... :-)

Høres ut som en utrolig koselig morgen du og jenta di har hatt :-) gleder meg til jeg har en liten baby å se på når jeg våkner!!!

Ha en super dag :o)

Snya i bodø også!! Va såååå fint i morrest da e sto opp, ikke blitt helt lyst ennå, snyen hengte tungt fra buskan og det lava ned store flak.. Skikkelig julestemning!! Men no e det blitt litt vind og nesten all sneen har falt ned fra greinan. Også måtte e ut å GRAV opp ved... Kunne e vært uten!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...