Moon and starlight Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har tenkt på Sara Olivia, men blir ikke det litt tungt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sara Elise Sara Emilie Sara Helene Sara Helèn Sara Sofie Jeg syns ikke det andre navnet burdwe slutte på a siden sara slutter på a, blir tungvint å si da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 25. oktober 2006 #3 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sara Elise var det første som slo meg! Sara Emilie Sara Eline Sara Marie Sara Louise Sara Therese Sara Helene Sara Johanne Sara Linnea Sara Nathalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kose-KU Skrevet 25. oktober 2006 #4 Del Skrevet 25. oktober 2006 Synes Sara Olivia er veldig fint. Blir ikke tungt. Sara Malene går også. Takk for at du svarte på mitt innlegg tidligere i dag! Ikke lett å finne jentenavn. Lykke til du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 25. oktober 2006 #5 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sara Marie Sara Mathilde Sara Kornelie Sara Lovise Sara Johanne Sara Oline Sara Olivia skaper litt krøll på tunga for meg, men om det ikke skal brukes til daglig går navnene helt fint sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #6 Del Skrevet 7. november 2006 sara antonie... eller sara rebekka, det het min tippoldemor... syns sara olivia blir for tungt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå