Gå til innhold

Snaaart spraystart...

Anbefalte innlegg

1.november begynner jeg på spray igjen for mitt første søskenforsøk. Har ei jente på 16 mnd som kom på første forsøk. Den gangen ble vi søkt inn på RH på ICSI, og har hele tiden trodd at det var det som ble gjennomført. Nå viser det seg at det var vanlig IVF som ble gjort siden sædprøven til mannen min var fin akkurat den dagen. Nå har vi altså blitt satt opp på IVF, men de gjør det om til ICSI dersom det blir dårlig prøve på uthentingsdagen.

Er spent og heldigvis optimistisk. Alt gikk så fint forrige gang - ingen bivirkninger av hormonbehandlingen osv. Er samtidig dønn realistisk og vet at det ikke bare er å bestille et søsken. Skal ihvertfall være bevisst på å være positiv, og så får vi ta skuffelsen når/hvis den kommer.

Lykke til til dere andre også. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6822031-snaaart-spraystart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. åh dette blir jo super spennende.. jeg skal krysse fingre og alt for at dere skal lykkes!!! for nå har vi snudd den møkka trenden så nå skal det klaffe for alle..

Reiser selv til danmark i kveld og egguttak på fredag.. spent.

Hei * vannmamma *

Jeg skal også begynne på spray 1.november. Det er mitt første ivf-forsøk, og jeg gleder meg no' utrolig til å få begynt. Har gått og venta så lenge nå, at det skal bli godt å få satt i gang på ordentlig, hvis du skjønner hva jeg mener...

Lykke til! Krysser fingrene for oss alle her inne :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...