Hidjey Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Kan man varme samme flaske med morsmelk flere ganger? Han er så slapp og vil bare spise litt og litt. Dupper et kvarter og vræææler på mer mat. Blir jo sykt mye arbeid hvis man må varme ny flaske for hver gang, og ikke minst mye melk som går til spille, for det er umulig å si hvor mye han vil ha hver gang han drikker..
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Nei,ikke varm opp flere ganger... blir mye jobb ja...men ikke bra å varme opp mm flere ganger visst!)
Hidjey Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Arrrgh! For et surr altså! Han har gått fra en tilsynelatende normal baby til å bli et hylende monster sånn over natten! Som ikke vil sove eller spise eller noe, bare hyyyyyle.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har det på samme måte og henger meg på her å fisker etter tips!
Hidjey Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2006 Noen ganger drikker han 150 ml, og nå plutselig er det bare 30ml.. jævli dritt å kaste 120ml rett i vasken.. da var liksom ikke pumpinga verdt det..
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Hei, her har vi det sånn at måltidet stort sett går fort. Men av og til stopper det litt opp, da holder jeg på flasken nederst der melken er, blir ikke så kald da. Ellers er det jo måte på å ikke kunne varme opp igjen melk i noen sekunder i vannbadet igjen i forhold til ett måltid. Værst er det jo om det står til neste, bakterier o.l. Har selv en frist på innen en time å bruke melken. Håper det var litt til hjelp.
mysig Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Hadde litt samme problemet med jenta mi, ho var veldig slapp og sovna i løpet av måltidet. (Hu fikk bryst, så det er ikkje heilt det samme, men det er jo verdt et forsøk.) For å stimulere gutten din til å drikke kan du massere i håndflaten eller under foten eller stryke ham i nakken. Eg fikk disse tipsene fra nyfødtavdm ,men det som funket best for meg var å stryke henne forsiktig med en finger over kinnet når hun holdt på å duppe av, da våknet ho og drakk mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå