lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #26 Skrevet 25. oktober 2006 he he gjør mye rart som ikke forventes av jenter jeg da. driver med drifting, bygger gatebil, kjører offroad (stor 4x4 i skauen) skrur på lastebiler osv. he he. nå skal jeg snart kjøpe meg campingvogn og innrede den skal bli stilig Vet at alder ikke skal ha noe å si på om man er gravid, men er jo egentlig lett å føle at folk ikke tar deg så særiøst når de finner ut av at du ikke er eldre enn 22. Ikke at det er tilfelle med dere damene da Bare snille og gode dere
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 25. oktober 2006 #27 Skrevet 25. oktober 2006 jeg har vel strengt tatt ikm ca samtidig som dere neste pp jeg- hvis tantene våre finner det for godt å dukke opp.. Egentlig var det jo forrige tirsdag- altså for 8 dager siden:-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #28 Skrevet 25. oktober 2006 kreeemte. zzzz: hva betyr triphasic pattern? må jo ha ordbok for å kunne lese ff chart sidene. he he
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #29 Skrevet 25. oktober 2006 sant det lilli er det mulig å være så surrete *riste på hodet av seg selv* er ikke helt god for tiden. ha ha. Nå får jeg løpe ned i kjelleren og begynne på klesvasken. HATER klesvask, er så sinnsykt kjedelig. bah. har hele 6 maskiner i dag Men tenke jeg skulle være snill og bli ferdig med det til sambo kommer sliten hjem fra jobb. er litt til og fra her, med andre ord
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #30 Skrevet 25. oktober 2006 da ble det visst stille på dere også gitt
zzzzz-frøken Skrevet 25. oktober 2006 #31 Skrevet 25. oktober 2006 Wow detfårrnsi lioevr - så mye du driver og bygger! men skjønner gleden ved å mekke og skru og få noe til å virke - meget tilfredstillende spesielt når man har sliti med å få det til en stund ! Kanskje noe som kan overføres på det å lage barn - man mekker og skrur, banner og svetter når det ikke går, men plutselig en dag står man der med barn som tar sine første skritt.
zzzzz-frøken Skrevet 25. oktober 2006 #32 Skrevet 25. oktober 2006 hei igjen ja, måtte jobbe litt men skrev nettopp et innlegg som havnet oppunder mekke og skruinnleggene vi hadde lenger opp i tråden Må nok forlate bim nu, men kommer plutselig tilbake!
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 25. oktober 2006 #33 Skrevet 25. oktober 2006 Sitter på jobben jeg så blir litt frem og tilbake. Skal dere noe hyggelig i dag da? Jeg skal på team eckbo i dag jeg! Gleder meg masse:-)
zzzzz-frøken Skrevet 25. oktober 2006 #34 Skrevet 25. oktober 2006 Og hei igjen, ikke forlatt bim riktig ennå tydeligvis, så nemlig plutselig spørsmålet om trifasisk kurve. Det betyr bare at man har en svak tempkurve før el, deretter en ny etter el, altså tempen øker etter el noen dager og går litt ned igjen, for deretter å ha en ny kurve. Hmm litt klønete forklart. Gå inn på www.pernille.info så ser du link øverst på den siden til dette. Pernille er veldig flink til å forklare gitt
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #35 Skrevet 25. oktober 2006 ååh. he he skal vaske klær, rydde leilighet osv jeg da. ellers blir det middag og kos med sambo Ha en flott kveld jenter *sorry at jeg ikke så det innlegget lengre opp der.*
zzzzz-frøken Skrevet 25. oktober 2006 #36 Skrevet 25. oktober 2006 åååååååå heldige deg! en som har seriøse problemer med å løsrive seg fra bim er meg
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #37 Skrevet 25. oktober 2006 skal sjekke det hihi har kjempeproblemer selv med å rive meg løs. burde klare det nå snart, vaska er ferdig for lenge siden. ha ha skal bli flinkere til å sjekke pernilleinfo greia jeg. gidder liksom ikke lete så mye selv, når det er så mange flinke her som svarer mye kjappere trasker ned i kjelleren nå. er plutselig tilbake om noen min
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 25. oktober 2006 #38 Skrevet 25. oktober 2006 en ting jeg har lurt på lenge: hvem er egentlig denne pernille bak pernille.info? må være litt av en jobb for en privatperson å stå bak den sida hvertfall..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #39 Skrevet 25. oktober 2006 jeg vet ikke. kanskje en jordmor eller en lege?
zzzzz-frøken Skrevet 25. oktober 2006 #40 Skrevet 25. oktober 2006 ja det var jo et godt spørsmål (jepp jeg erher ennå jeg.....) tror kanskje hun er en ekstremt engasjert person som har tilegnet seg masse kunnskap om det å bli gravid og sykluser og hele sulamitten som hun så snillt deler med folk gjennom denne nettsiden. har sett henne inne på snartgravid fra 2003 (søkte på noe i google om barnelaging og hun dukket opp i annehver link der inne) fantastisk med sånne folk og nå må jeg "gå" ha en forrykende dag begge to!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #41 Skrevet 25. oktober 2006 he he. gått ennå? glise hva skulle man gjort her i verden uten mennesker som virkelig brenner for noe. vet ikke hva jeg skulle gjort uten forumet her jeg da ha en flott kveld du og snakkast vel senere i kveld eller i morgo. ha ha
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 25. oktober 2006 #42 Skrevet 25. oktober 2006 Har deadline om 55 minutter så jeg må løpe nå jeg også og så skal jeg ut og hygge meg meg mannen *glise* Ha fin kveld da flickor! Koskos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå