Gå til innhold

7 uker gammel og sover hele natten :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten for godt til å være sant! Snuppa mi har tidligere våknet et par ganger hver natt for å få pupp, men i det siste har hun sovet hele natten igjennom! Håper det varer. Flere som har slike drømmebabyer, eller er min unormal? hehe, får vel bare nyte det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nyt det du. Jeg er ikke i den kategorien nei...

Skrevet

Hei!

Så bra, nyt det...

Min datter gjorde akkurat det samme, og det var utrolig deilig.

Men har nå en sønn på 5 mnd. som fortsatt får mat 1 gang om natten.....

Lykke til videre

Skrevet

Jeg misunner deg veldig!! Her er snuppa 5,5 mnd og våkner ennå om natta for mat. Har drømt lenge om en hel natts søvn.

Ikke for å skremme, men siden snuppa di er så liten ennå må du passe godt på at hun får nok mat om dagen når hun sover så lenge om natta. Har ei venninne som falt for fristelsen å bare la dattera sove så lenge hun vil hele tiden. På tremånederssjekken nå nettopp viste det seg at hun bare hadde gått opp en kilo siden fødsel. Fra 4,2 til rett over 5 kg. Årsaken er visst at hun sover så mye, og når hun ikke får nok mat sover hun enda mer fordi hun ikke orker å holde seg våken og dermed lurer moren sin til å tro at hun får mer enn nok mat. Så nå må de vekke henne om dagen og natten for å få i henne mer melk og så opp melkeproduksjonen.

Skrevet

Takk for det rådet :-) Snuppa er ganske rund i kjakene, så jeg tror ikke det er noen fare, men jeg skal være obs likevel hvis hun fortsetter med å sove natten igjennom.

Skrevet

Tulla vår sover også hele natten fra kl 22 til 10 om morgenen. Har gjort det fra hun var 2 måneder nå er hun snart 5. Veldig deilig=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...