Gå til innhold

i dag er testedagen

Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja hvet hvordan du har det. Hadde akkurat mitt 3 søskenforsøk som gikk rett til....... Det er fryktelig tungt når det ikke klaffer. Man må bare ta den tiden det tar å sørge så må man velge om man vil prøve igjen eller gi opp.

Trøsteklem fra meg.

Annonse

Dette lurte jeg også på. Syntes det virket litt meningsløst.. Ta prøven du. Jeg fikk nemlig vite - nesten helt overraskende - at prøven var positiv. (Hadde først testa neg. rd 12 eller 13, så svaaaaaaaaaaaaaaaaakt positiv i går og i dag. HCG var på klare 139 (ca)(mitt 2. søskenforsøk også). Ta testen, du. Uansett vil de visst vite det pga både forskning og annet.

Vi satser på at det går bra, men dersom det ikke gjør det, har du ett igjen. GO for IT.

Klemmer

Dette var trist, skjønner at du mister lysten til å ta blodprøve. Men

kanskje blodprøvesvaret kan gjøre det ennå lettere å lykkes neste gang, vet ikke om de regulerer medisiner etter svaret de får der?...........

St.Olavs tar ikke blodprøver lenger, men jeg ville ha en likevel så tok kontakt med legekontoret mitt og fikk blodprøve. I januar hadde jeg nemlig en kjemisk graviditet og det ville jeg ikke oppleve en gang til..

Uff, dette skal visst ikke være enkelt!

Urettferdig er det det er!!

Men ikke gi opp, en gang SKAL vi lykkes:o)

Sender deg en trøsteklem jeg...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...