Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg og samboeren ble litt revet med på fredag, og hadde sex uten prevensjon - vel, jeg fullammer og det skal jo være sikkert som prevensjon, og det er bare 6 uker siden jeg fødte. Lurer likevel bittelitt på om jeg kan være blitt gravid. Igår gråt jeg nemlig omtrent hele dagen, gråt for absolutt alt, og det er akkkurat slik jeg er når jeg er gravid. Gråt mye mer igår enn jeg har grått tilsammen i løpet av de seks ukene siden babyen ble født. De andre gangene jeg har vært gravid har symptomene også kommet veldig tidlig, fra tre dager til en uke etter befruktning. Er det mulig å være gravid så raskt etter fødsel? Vil det i såfall vises ekte svar på en graviditetstest om 1 1/2 uke, eller har jeg graviditetshormoner fra forrige graviditet i kroppen fortsatt, som vil slå ut? Må si jeg er litt bekymret nå, vil ikke ha sååå kort avstand mellom barna... - Og, ja - det var dumt... (Tenker litt på at det ikke er så usannsynlig at jeg hadde EL, siden vi begge hadde så lyst at vi ikke klarte å la være... Begge mine to andre graviditeter ble jeg gravid på første forsøk... Uæææh! Føler meg litt dum nå... Kanskje det blir tre tette, istedenfor to tette...)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 ja, self kan du det. Jeg ble gravid etter 5 uker denne gangen. 3 mnd til neste fødsel nå!
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, det går an. En venninne av meg ble gravid etter 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Huff, jeg skal også ta en grav.test...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå