Gå til innhold

Ja da er dagen kommet, for avreise...!!!

Anbefalte innlegg

Dette har jeg gledet meg til, føler meg såå overstimulert og ferdig her jeg sitter.. setter oss på båten til Danmark i kveld kl 19 og uttak fredags morgen kl 8.15 og innsetting mandag 11.15

Men nå kjenner jeg nervene kommer, jeg har ikke fått noen forsamtale med dem og heller ikke noen piller før uttak.. (som jeg hører alle andre får)

Men kjenner nå at egguttaket nærmer seg og jeg gruer meg... aner jo ikke hva jeg går til, men så hoven jeg er nå og det gjorde skikkelig vondt bare å være på ultralyd auauau...

Jeg tror jeg trenger noen solskinnshistorier at dette ikke gjør vondt osv hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6821375-ja-da-er-dagen-kommet-for-avreise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åhh takk vennen... er såååå spent og gruer meg nå hvor lenger mot avreise jeg kommer hehe samtidig som jeg gleder meg.. så blandet følelse.. redd for uttak osv nei uff nå skal jeg være positiv ye ye ye..

klem

Ikke noe å grue seg for. Jeg har hatt tre uttak og skal snart ha enda ett. Det ene uttaket mitt var vondt, de to andre gikk helt greit.

Lykke til med uttak og innsetting. Neste gang du er i Norge er du ruget..Tvi tvi :-)

Lykke til Tullemor:o)!!!!!!

Dette fikser du kjempefint. Egguttaket er ikke behagelig, men du får både beroligenede, smertestillende og morfin( ja takk sa jeg:o) opptil flere ganger.............Hihi formen etterpå var upåklagelig de neste timene:o)

Krysser, krysser fingerne nå!!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...