Lille Kribel Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Er det noen som har TFK joggster twist? Fornøyd med den så langt? Tenkte kanskje å kjøpe den, har ikke prøvd den ennda men den ser grei ut. Istede for å kjøpe hard bag ,så tenkte jeg kanskje en myk bag va syns dere om det. Har termin 24april:) Lille krible
rosa12 Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hei eg lurer på det samme men med hard beg. Er det ingen som har Tfk vogn? Tipper den lett? Tenkte eg skulle dytte litt på her hjå deg :-) håper det er ok......
mammmamia ** Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har ikke hatt den selv, men har bare hørt utelukkende positive erfaringer med den! Eneste negative jeg kan se er at man ikke kan snu sittedelen på den, og det synes jeg er KJIPT...! Ellers er den fantastisk å trille, kjempelett og stilig og det er knallgod plass i duobagen..! Eneste TFK-vogna med vendbar sittedel er Pro3-vogna...
mammmamia ** Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Ville ikke kjøpt bare mykbag, da må du ha babyen vendt fra deg hele tiden, vinden blåser rett inn i vogna, samme med solen... Veldig upraktisk, og det anbefales av pedagoger at babyen skal ha øyekontakt med mamma når man triller, helst så lenge som mulig :-)
solita76 Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Har denne vognen med hardbag. Er super fornøyd. Snuppa er snart 7 mnd og kan ikke sitte selv ennå og vi kan heldigivs bruke bagen ennå siden den er så stor. Kan absolutt anbefale vognen men ville som mammmamia ** sier ikke bare hatt softbag siden sportsvognen bare kan vendes fra deg. Du kan bruke hardbagen lenge på denne vognen (om du da ikke får en usedvanlig stor unge :-)) Hardbagen er helt super! Snuppa her ble født i april også og bagen som har gode luftemuligheter var helt super i varmen i sommer.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Er en lite brukt en tilsalgs på Finn nå...
Herkules Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 jeg har pro vogna men det er samme hardbag, veldig fornøyd hittil har jo bare brukt hardbaggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå