Gå til innhold

Var på UL i går...

Anbefalte innlegg

I går jeg var jeg på UL, det var kjempespennende og utrolig hærlig å se lille jenta mi:) Jaaa, det blir en jente:) Jeg har følt det på meg at det skulle bli en liten prinsesse:) Hihi:) Alt sto bra til også, utrolig deilig og betryggende å vite:) ååå, det var så utrolig hærlig å se prinsessa mi i går:)

Noen andre som har vært på UL enda??

Mange klemmer fra

Meg og lille prinsessa:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6821209-var-p%C3%A5-ul-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå så morro da...Hvor langt er du på vei da?? Håper de klarer og se kjønna på mine også, da blir det mere morro og kjøpe klær. Selvom man ikke bør stole helt på det de sier..(var det jm sa til meg hvertfall). Skal på ul 7 november jeg.. Ser bare frem til dagen nå..

Nei har ikke enda vært....om 9 dager skal jeg..

Har så lyst til å vite om det blir ei jenta,for jeg har så lyst på jenta nu.

Men tør ikke spørre,itilfelle jeg blir lei meg hvis det er en gutt. Er redd mine følelser!

Jeg vet mange vil si at det ikke betyr noe,og bare det er friskt osv..jeg vet.

Jeg brukte også å si det før,men det er faktisk slik nå at jeg har lyst på ei jente.har gutter fra før..så jeg mener at det skal være forståelig at jeg ønsker meg det.

Må signere anonym nå,trur jeg vil få litt pes etter sånnt innlegg..

Så koselig..høres kjempe spennende ut og kan faktisk ikke forestille meg hvordan det blir...jeg skal den 6 november...gleder meg veldig....har hittill hørt hjertelyden på kontroll og synes det var stort,så UL blir nok en følelsesladd opplevelse ja...første synet av den lille....

Klem

Annonse

heldiggris. jeg er 15 uker på vei, og får ikke komme på ultralyd før 23 nov. kan ikke vente med å få se om alt er bra, og om hvilket kjønn det er.

Til deg som ønsker en jente er jo ikke det det minste rart. Jeg har også lyst å få oppleve å få en av begge kjønn, ellers tror jeg man går glipp av noe. jeg har gutt fra før og kunne vel egentlig ønske meg en jente. men akuratt derfor vil jeg vite kjønnet på ultralyd, så kan man liksom forberede seg så man iallefall ikke får en skuffelse etter fødselen.

Hei hei! jeg skal på ultralyd imorgen, gleder meg veeeeeldig! Håper selvfølgelig at alt er bra, og håper de kan se kjønnet. Jeg har sett babyen før, men det har ikke mannen min. Vi gleder oss, blir også spennende å få en mer korrekt termin. Ble din som før eller?

Jeg skal holde dere oppdatert på kjønn, er så spent! Så imorgen, altså torsdag klokka 1300:)

Wish me luck!

Er det ikke bedre å bli skuffet etter ultralyd enn etter fødselen?? sånn tenker jeg værtfall! ønsker meg også veldig en jente, og jeg har også gutter! .. føler det vil være bedre å bli skuffet, og komme over det under graviditeten, enn å bli skuffet når barnet blir født! sånn tenker nå jeg! :) tar en anonym jeg også! :)

Ønsker deg masse lykke til Meg, 010407:) Skriv her hvordan det gikk da:) Jeg er spent:) Du kommer til å få en så sinnsykt fin dag idag:) Og lykke til, til alle dere andre også selvfølgelig:)

UL er en fantastisk opplevelse, jeg gråt hele tiden:) Å det var så fantastisk å se jenta mi:) Og selvfølgelig å få vite at alt står bra til, det er veldig betryggende:)

Ja, har termin 12 april fortsatt:)

Ååååå..Gud som jeg gleder meg:) Tiden går så sinnsykt fort!!! Syns ikke dere det?

Klemmer

Hei igjen! Og takk for lykkeønskninger. Var på ultralyd ja, og vi venter en.... Prins!!

Han beveget seg mye, og alt så perfekt ut. Kunne tydelig se fem tær. Så utrolig deilig å få en bekreftelse på at alt ser normalt ut. Nå gleder jeg meg bare veldig til å hilse på han, er egentlig fødeklar nå, hehe.

Jeg fikk ny termin, det som er litt kjedelig med det er at jeg må hoppe over til marsklubben, for den nye terminen ble 30 mars:/.... så heretter blir mitt nick Meg, 300307

Trives godt i april klubben, har jo vært her siden dag en. Men det er sikkert hyggelige folk i marsklubben også, så kommer jeg nok innom her også avogtil.

Jeg gleder meg som deg litlebee, sinnnsyyykt, til å få en liten baby igjen:) Tiden flyr, jeg syns ikke det er lenge siden jeg oppdaget jeg var gravid. og nå nærmer jeg meg halvveis, føk fram til uke 18 idag.

Mange glade mammaklemmer

Annonse

Så koseligt. Blir så mye mer virkeligt når en har vært på UL. Jeg var på UL i uke 7 og skal igjen i uke 19 og uke 21, er nå i uke 17.

Var hos legen i dag og fikk høre hjertelyden. Rart, men jeg tror liksom jeg får en jente nå. De andre gangene har jeg fått det jeg tror det er, så det blir spennende å se om jeg har rett denne gangen. Jeg vil ikke vite kjønn på UL

Gratulerer så sinnsykt mye Meg, 010407.. Lurer på om tiden går like fort fremover:) Men tror nok det kommer til å gå sagte etterhvert!! Blir jo mer og mer venting, å jeg gleder meg bare til å hilse på lille prinsessa mi:) hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...