Gå til innhold

FOR TIDLIG??

kozemamma*nå 2 barnsmor*

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt å gjøre klar baggen/en liten koffert ....

har 64 dager igjen til termin men føler at rundt den tiden vil det bli så mye(termin 28 des)å gjøre at det ikke vil bli husket på og gidder ikke ende opp slik som sist med at jeg satt der oppe uten noe av det jeg trengte og ønsket å ha med...

er dette for tidlig eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke begynt å pakke enda. men jeg har begynt å planlegge hva jeg skal ha med meg.. og jeg har 66 dager igjen.

Skrevet

Jeg har termin 20. des. Har ikke pakket ennå, men jeg tenker på hva jeg skal ha med meg. Skal ordne alt snart tror jeg, for jeg går og tenker på hele jula og alt mulig annet også.

Skrevet

Jeg har ikke pakket bagen, men lagt alt klart ved siden av bagen... Eneste som ligger i bagen er toalettmappe, undertøy og et kamera :)

også har jeg laget en laaang liste over hva som skal med.... :)) Stakkar sambo... får håpe jeg rekker å pakke det oppi selv :))

Skrevet

kom nett på en ting.. tror jeg muligens må kjøpe en bag til å pakke i.. har berre gigantiske bagger og kofferter..

Skrevet

Har termin 3. desember,så har så smått begynt å pakke bagen.Skal pakke ferdig det som kan pakkes ferdig.Begynner å bli sliten+at jeg fødte to uker før sist,så jeg syns det er veldig greit å ha det klart:-)

Skrevet

Har termin 15/11 og har 21 dager igjen til termin..pakket ferdig trillekoffertene i går.. så nå er det klart hvertfall :)

Skrevet

Jeg kjøpte meg en ny, fin bag som jeg skal ha med meg. Koselig det! Har ikke begynt å pakke nedi ennå, men må vel starte så smått snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...