Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ei datter på 2 1/2 år. Ho har vert i barnehage siden ho var 12 uker til ho var 20 månder. (Til dere som lurer så er fødselspermisjonen her bare 6 uker betalt, men du kan ta 6 uker til ubetalt). Nå har vi flyttet til en plass der det ikke er så mangen barnehager, og de fleste benytter dagmammaer. Hva er deres erfaringer med dagmamma eller barnehage? Fordeler, ulemper?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820994-dagmamma-eller-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv litt vanskelig å stole på fremmede når det gjelder mitt barn å ville ikke hatt ho med dagmamma om jeg ikke kjente personen fra før. Finnes selvfølgelig mange bra dagmammaer men man hører jo så mye rart. Var selv dagmamma i fjor for å kunne være hjemme et år ekstra med dattera mi å dette fungerte jo veldig bra. Men er veldig glad jeg har fått barnehageplass i høst til ho. I barnehager har man jo utdannet personell, man risikerer aldri få telefon om at barnet ikke kan komme fordi den som skal ha ungen er sjuk osv. Så ser helt klart fordelen med å ha barna i barnehage. Men er det ikke plass å få får nok barnet det fint hos dagmamma og. Ville foretrukke dagmamma med en unge eller to på samme alder som mi ihvertfall da jeg så hvor godt dette fungerte her i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...