Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen!

Nå tar jeg en liten ferie fra bim! Jeg merker at jeg blir alt for baby-fokusert av å være her så mye! Regner med at tanta kommer på lørdag (neg test i går) og neste pp skal jeg ikke være her inne, ikke holde kontroll på antall runder i senga og ikke telle dager frem og tilbake for å finne el, ikm, og alt annet som har kvernet rundt i hodet mitt den siste måneden.

Jeg kjenner at hele baby-prosjektet har blitt mye mer stressende enn jeg hadde tenkt det skulle bli!

Lykke til alle prøvere!

(Og kanskje litt spesielt lykke til til Juhujenta som er så snill og god! Jeg stikker vel innom en gang og sjekker hvordan det går med deg!)

Stor god kos!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg en riktig god "ferie"!!!!!!!!!!!

Ta godt vare på deg selv og mann!!!!!!! Bruk ferien godt, så kommer du gjerne tilbake med en god nyhet!!!!!

*kosemoseoverdose*

Lykke til videre!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg skjønner deg kjempegodt, jeg! Kan bli litt i overkant når det blir det eneste man tenker på dag og natt, og det blir jo enda mer når man definerer fokuset gjennom disse sidene. Selv syns jeg foreløpig det bare er litt artig, men så har jeg heller ikke holdt på så lenge..

Nyt ferien, nyt hverandre og KOS dere! La det bli et kjærlighetsbarn og ikke et "laboratoriebarn" (ikke at det er noe gærent i det, men det første er jo hakket koseligere) :oD Og kom tilbake og fortell oss om det etterpå :o)))

*klem*

Skrevet

Ååååå, kjære tingeling.

Jeg skjønner deg godt at det kan bli altfor mye med å være her inne på BIM og at man blir litt stress av dette med babylaging, EL osv.

MEN jeg kommer til å savne deg så mye her inne skal du vite. Du er ei så snill og herlig jente å ha her inne. Så håper du ikke blir helt borte.

Og du, selv om du testa negativt i går så kan det være at du er gravid for det vettu. For det kan være at du har testa for tidlig.

Har ingen tru på at jeg er gravid heller. Ingen symptomer. Bare halsbrann om natta. Så den dumme mensen kommer nok snart hos meg.

Ta godt vare på deg selv nå kjære deg og kos deg masse med din kjære. Husk at du er i mine tanker.

Stor klem fra meg til deg.

Skrevet

Å så snille dere er!

Juhujenta! Jeg kommer nok til å stikke innom av og til å se hvodan det går med deg og kanskje si hei! Du er jo den jeg har fått best kontakt med her inne og jeg synes du er veldig kjekk å prate med!

Jeg må bare roe ned på hyppigheten av besøkene mine, så jeg dropper nok innom en gang i blant! Synes det er godt å snakke med deg!

Jeg tror jeg ble brutalt rykket tilbake til virkeligheten med den negative testen i går, jeg trodde jo ikke jeg var gravid, men så var det allikevel noe med å se den enslige streken på displayet! Men som du sier, alt håp er ikke ute, og jeg har jo bare så vidt begynt prøvinga!

Vi to snakkes nok igjen skal du se!

Lykke til du også! Kanskje vi sees på 1.trim snart??

Stor kos

Skrevet

Skjønner deg godt jeg!

Blir litt mye for noen og enhver å henge her inne hele tida.. Har hatt ferie fra bim i nesten to uker nå og det var faktisk ganske deilig å ikke tenke babybabybaby hele tiden for en stakket stund...

Tida mellom ikm og EL er verdens kjedeligste så da tenker jeg jo ikke på det noe særlig, men mellom EL og ikm er det jo nesten for spennende... Er i dag 8 dager OVER ikm, har testa negativt men ingen tegn til hverken det ene eller det andre så nå er det så spennende at ikke klarer å holde hodet unna babytankene...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...