Susan*lillegutt og mini* Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 Natt til igår,i 04.tiden våknet jeg med at jeg blødde,og det var ikke lite heller,så jeg ringte legevakta,og fikk beskjed om at det ikke var noen gynekolog på sykehuset og siden jeg ikke var mer enn 14uker på vei,så kunne jeg vente til kl.10 dagen etter å komme til en UL da,men måtte forberede oss på det verste. Men jeg hadde ikke vondt i magen eller noe,men legen mente jeg var for kort på vei til å ha vondt... (skjønte ikke det helt) Sov fryktelig dårlig de 4t før jeg sto opp i 8tiden,og sambo var hjemme fra jobb,så han gikk med lillegutt i bhg. Jeg gikk i dusjen,og vi dro til sykehuset,blødde enda da vi kom på sykehuset. Var der kl.10 som avtalt,men fikk ikke komme inn før rundt 10.30-10.45, det var lange minutter ja!!! Kom inn å legen var en ny lege som jeg aldri har sett før (min 4 UL med min 4 lege,att det går ann) Tok først en vanlig GU,så kjente han med fingern etter åpning,så en UL. Og hjerte til babyen tikket og gikk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)))))))) Gjett om jeg og sambo ble glad da!!!!!! =)) Spurte om det kanskje var morkaka som lå for lavt (hadde det slik med lillegutt) men det kunne han ikke svare på,eneste han kunne si var: slikt skjer at man begynner å blø!! Jeg mener at det er en grunn til at man begynner å blø,og det var såpass mye at det må komme innefra livmoren,ikke på utsiden,men det var vel så å si alt han sa til oss. Så jeg dro til jordmoren etterpå og snakket med henne,hun skulle ringe denne legen på sykehuset å se om hun fikk et mer utfyllende svar,men det fikk hun ikke,å hun ba meg om å ta det med ro å ikke dra på skolen resten av dagen (noe legen ikke nevnte i det hele tatt at jeg skulle ta det med ro) Så eneste jeg kan si er, jeg er lykkelig for at hjerte tikket (selv om babyen ikke beveget noe på seg,men det gjorde den ikke sist heller...synes det er litt rart,men orker ikke spekulere i det enda,mener jeg har kjent litt "liv") Og at jeg er sååååååååå skuffet over behandlingen man får her på sykehuset,dette er jo ikke min første UL her,og ikke den siste,og slik har jeg hatt det hver gang,korte og spontane svar,og ikke inne i mer enn 5 min. Og ikke skriver de på helsekorte når jeg har vært innom heller,så når jeg er hos lege eller jordmoren min,så må jeg fortelle alt,istedefor at de skriver på helsekorte så kan de lese selv,spør hver gang om de skal skrive,men nei,jeg kan heller fortelle selv. Lurer på om jeg skal være hjemme å slappe av å rydde litt idag,har bare 2 timer skole idag,så tenkte å sende mail til den læren jeg har å si hva som har skjedd (har fortalt klassestyrern det) og bli hjemme,sende oppgavene jeg har gjort på mail,så ser hun at jeg har gjort det jeg skulle. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820874-april-i-g%C3%A5r-m%C3%A5tte-jeg-en-tur-p%C3%A5-sykehuset/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. oktober 2006 #2 Del Skrevet 25. oktober 2006 alt dere skal gjennom sier jeg bare!! Går det ann???!! Overlykkelig for at vi ikke hører til det sykehuset der!!! Eier de ikke empati og menneskelig forståelse i det hele tatt de folka der eller??? Enda godt dere fikk se et arbeidende hjerte da!!! Det hjelper jo på.. Nei, hva kan jeg si... Sender deg en kjempestor bamseklem!! *&/¤)#&)/#""* Fikk du den?? Nå tar du dagen helt med ro, slapper av, og så satser vi på at alt er bedre i morgen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820874-april-i-g%C3%A5r-m%C3%A5tte-jeg-en-tur-p%C3%A5-sykehuset/#findComment-6821665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå