Gå til innhold

Er jeg.....?!?!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå, jeg sitter her og skjelver....bestemte meg plutselig i går kveld for å teste i dag tidlig, har ikm på fredag. Nå har jeg tatt en QR og den var jammen meg POSITIV!!!!!!!!

Men har veldig lyst til å ta en til, det er jo så mange nå som tester positivt også negativt....men hvordan var det igjen, regnes clearblue som sikrest eller er QR like sikker?

*skjelveskjelve*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dager før ikm... det lover bra!!!!!!!!!!!!!

Våger å si gratulerer!!!!!!!!!

Lykke til og kos deg!!!

Skrevet

Våger også frem med et gratulerer!!

Lykke til og kos deg videre med den lille spiren!!

*Gratulasjonsklem*

Skrevet

Heldiggrisen.

Jeg testet negativt med CB-digital i morges. Har også IKM fredag... Kanskje jeg skal dra og kjøpe QR idag og teste i morgen igjen. Liker ikke disse digitaltestene. Vet ikke hvorfor, men jeg føler det beste er å bruke dem opp, og skaffe nye... Ikke det at jeg har så kjempestor tro på at jeg er gravid, men disse digitaltestene byr meg veldig imot..... Noen andre som har det sånn....??

Vurderer å kjøper nye CB vanlig, og bruke opp den siste CB-digital på fredag...... SÅ har jeg helt sikkert "riktig" type liggende til neste pp. Blir så stressa når jeg skal kjøpe så det er fort å ta feil :o)

Tror ganske sikkert du er gravid ja. Andre symptomer da???

Lykke til :o)

Skrevet

Tusen takk jenter Ü

Har ikke hatt allverdens symptomer, men det som har vært veldig annerledes er de ømme brystvortene, de kom for ca en uke siden tror jeg, ikke så "hovne", bare ømme. Så har jeg vært VELDIG oppblåst, men nå har jeg en litt trøblete mage som ganske ofte er oppblåst.. og så har jeg merket at det har luktet litt spesielt av urinen...;)

Men det skal sies at jeg hadde maaaange flere symptomer forrige pp og da var jeg jo ikke gravid..!

Så da tr kom to dager forsinket gikk det en liten F*** i meg og denne pp'en har jeg holdt meg litt unna BIM, da ble det mye lettere å tenke mindre på det.

sender dere MASSE babystøv ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Krysser fingrene for at mange av dere kommer etter =)

Skrevet

Åååååå. GRATULERER kjære kokelimonke.

Kjempe glad på dine vegene. Må¨du kose deg masse og ønsker deg alt godt i svangerskapet:=)

Klem

Skrevet

Takk skal du ha juhu :)

Er fortsatt litt i "sjokk", mannen var akkurat hjemom fra jobb, og han ble jo veldig glad han og Ü

men vi slipper ikke jubelen løs helt, har alltid vær litt "overtroisk" av meg, tør ikke ta ting for gitt. Så er veldig forberedt på at det kan skje at ting renner ut igjen sånn i starten.

Så det jeg gleder meg over nå er at jeg KAN!! det har alltid vært min største frykt å ikke kunne bli gravid og nå er hvertfall det avkreftet ;)

Er sikker på at det blir mange positive resultat fra 43-gjengen, hadde vært så moro å følge mange fra så tidlig stadie!

Hvordan er formen din, er du blitt bedre?

Krysser alt og håper du og mange av de andre kommer videre nå!!

*goooooood klem*

Skrevet

Jo, men du kan trygt juble løs nå kokelimonke, for du har jo virkelig fått positiv teste og du er virkelig GRAVID. Så nå kan du bare nyte det.

Er kjempe glad på dine vegne.

Jeg er endelig i bedre form nå etter å ha hatt feber og diarè i 3 dager. Nå har endelig diarèn gitt seg.

Trur ikke jeg er gravid. Har ingen symptomer bortsett fra at jeg har hatt halsbrann om nettene nå. Så da må jeg stå opp å ta samarin for at det skal hjelpe.

Mange klemmer.

Skrevet

En strek er en strek!

Grattis og velkommen over til oss på 1.trim.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...