Love2bemom Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Flere enn meg som er oppe tidlig? Enda man ikke skal noenting! Min kjære sto opp halv syv, så jeg stod like godt opp jeg oxo... Ganske kaldt ute,noen minusgrader og snø...sååå koselig...Vinteren kom endelig i helgen...får håpe den varer=) Ellers så skal jeg ha meg en go frokost etterhvert og ta meg en tur på butikker når de åpner. Dere da,hva slags planer har dere for dagen?
Gjest leelu23 HØYGRAVID Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Morn vært oppe siden 06.. pyton igrunn. har dusja og fått presset ned en tørr skive med gulost. skal til jordmor på 36 fullgåtte kontroll idag for å sjekke leie osv. så skal jeg til legen å fjerne 4 sting fra haka etter en kjøttklump jeg opererte vekk på torsdag.. *grøss* Etter det skal jeg kikke litt i butikker tror jeg.. venter evig på snøen jeg og.. håper den kommer snart
Nicki_81 Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Har vært våken siden 04:15 jeg da, sovet ca. 3 timer i natt. Håper på å få sove litt på formiddagen i dag, ellers skulle jeg vært på litt shopping. Får se hva jeg orker. Snøen kom og ble liggende på lørdag, til min datters store begeistring. Ble lysere da, men...
Love2bemom Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2006 Det er sååå koselig med snø og noen kuldegrader jenter!! Gleder meg sånn til desember mnd...*sukk* Så det er ikke bare meg som er dårlig på å sove=) En liten trøst, men herregud jeg savner å kunne sove en hel natt,uten å våkne...Vet ikke hva det er lenger jeg. Samboer lurer på hva jeg er laget av...hehe... Vi får dra på litt shopping jenter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå