Gå til innhold

Hvor sover småttisen din på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vi ikke har vært på tur at hun sover i vognen, så er det vuggen i stuen hun sover i...

Sengen har kun vært i bruk om natten fra hun ble født...

Skrevet

I vogna, i senga eller på gulvet....

Skrevet

Sover aldri... Haha!

Skrevet

I vogna...er bare til natta han ikke hyyyler som besatt når han blir lagt i senga si..

Skrevet

I sofaen (nei, ho kan ikkje dette ned ;-), vogga, vogna eller senga si hvis eg skal bråke masse i stua. Og så ligger hun ofte på magen.

Skrevet

Min ligger alltid ute i vogna. Sover kjempe godt :)

Skrevet

ute i vogna..

sover godt der. ofte må jeg vekke etter 3 timer. men han har det fint der. varm og go i lammeskinnsposen!

Skrevet

Lillesnupp sover på dagtid bare i vogn, og det er jo fint det. Men tenker jeg burde ha vent henne til å sove litt overalt, litt i senga også, for da er valgmulighetene større. Snuppa på 2 år sover også bare i vogn, og det har vært noen få ganger det hadde vært greit om hun kunne sovet i sengen også..men det skjønner hun ikke noe av:-)

Men de sover godt og lenge ute i vognen sin:-)

Skrevet

Ingen plassar, helst...han er ikkje så glad i å sove på dagtid. Men vogna og pappa sitt fang fungerer når han ikkje klarer å halde augene opne lenger.

Skrevet

I vogna, på gangen (mørkt og kjølig der). Eller på trilletur av og til.

Skrevet

ofte legger vi oss igjen begge to i senga mi på morgenen. Ellers sover han i vogna ute.

Skrevet

sover kun i vogna ute! blir lite søvn på mor slik, men men..

Skrevet

i vogna si på trilletur, på gulvet, i vogga i stua, i vippestolen, på sofa`n eller oppå oss. han sovner så og si overalt.. :)

Skrevet

Sover i babykurv på stua..må ha et god sovehjerte den babyen for vi støvsuger og ser på tven og bråker mens hun ligger dær...men skal bynne og sette henne litt i vippestolen nå når hun er litt mer våken så da sovner hun sikkert dær å.

Skrevet

på gulvet eller i vogna! Også har jeg en sån bærebag som står i stua som er flittig brukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...