Serial mom Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 29. oktober 2006 God morgen,Vetlis! er bare her inne å dytter litt på innlegg og sjekker status. Har jo vanligvis helgefri,men just nå sover mannen min,og jeg får ikke sove lengre! Har hatt lillegutt ute en tur og gitt han mat,og nå har han lagt seg i senga igjen! (trøtt stakkar,han var syk igår også og spiste ikke,så er nok litt utslått! Er fin nå!) Håper formen din ikke har vært så gærn i helga,slitsom å ha vondt i kroppen samtidig som hjerte blør...:-( Har tenkt masse på deg og håper virkelig at ting snart ordner seg for dere,det er så fælt at dere måtte oppleve dette enda en gang! Er bedre med tilfeller som meg da,der det ikke klaffer i det hele tatt,da har man iallfall ikke gleda seg i forkant! (forresten ingen TR enda her,men tørr ikke teste,hu kommer sikkert snart!) *GÒ-KLEM* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6871489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 29. oktober 2006 #27 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei snuppa! He he det er litt rart det med bim, noen ganger klarer man ikke helt å holde seg unna ) Uff, så tidlig oppe lillegutt er da! Helgen min har vært helt grei! Var i bursdag hos en kamerat i går, bare meg og mannen min. Drakk 2 flasker vin(måtte flykte litt tror jeg?) og sovnet hihi! Litt flau ja! Men det ble jo veeeeldig seint da! Er lov å sovne kl 3 vel! Det ordner seg nok her til slutt skal du se! Å det håper jeg virkelig det gjør for dere også! Ser jo lovende ut for deg nå da med TR som er forsinket og greier! Er den ofte det eller? Vi satser på at hu ikke kommer før om 1.5 år eller noe nå! Kjempeklem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6874946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 30. oktober 2006 Halloen! Hi-hi,så du sovna du da!? :-)) Men klokka 3 er jo egentlig det fullt lovlig!(jeg klarer ikke være våken til lengre enn i 12-tida,og jeg er avholdsmenneske,så drikker bare brus på fest! Enda værre!!) Du hadde nok godt av den avkoblinga,som du sier:-) Er trøtt idag,og synes jeg kjenner noen dumme smerter som ikke akkurat minner om graviditet,så er egentlig forberedt på at idag kommer den dumme TR.... (hvorfor skulle det ha klaffa NÅ liksom?!?) Kjørte mannen min til flyplassen igår,og på vei tilbake havna jeg i snøstorm,så måtte snegle meg avgårde med nærlys i neste 3 mil! Bah! Er egentlig ikke så glad i å kjøre,iallfall ikke på vinteren! Sittere å funderer på hovedoppgaven,tenkte bare å begynne på den,så er det værste gjort når jeg starter opp med skolen igjen. Men aner jo ikke hva jeg skal skrive om! Kanskje gravide og trening? Får lete litt på nett for å få noen idèer... Håper du fikk sovet skikkelig ut igår da,det trengs vel etter et par flasker vin,hi-hi! *KLEMMER* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6884325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 30. oktober 2006 #29 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja, jeg gjør det hvis jeg blir litt full, bedre det enn å drite meg helt ut i hvertfall hihi! Sjelden jeg drikker. Men tror hver gang at jeg tåler like mye som før.... Hmmmm kjempe tabbe! Å neida her kommer det ikke noe tr! Du har fått det til å klaffe nå, fordi du skulle gjøre alt i perfekt rekkefølge! Først være gift, så få barn hihih! Æsj snøstorm faktisk! Jeg ble litt småsnurt her om dagen fordi det beg å snø litt, men snøstrom.... Heesus! Ingen dum ide å skrive om gravide og trening! Det er jo noe du kan godt og har tilgang til masse info! Synes du skal gjøre det jeg! Jada, sov i hele går jeg... Fikk jo til og med en time ekstra! *klemframeg* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6889680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja ja,vi får nå se! Når jeg er så feig at jeg ikke våger å teste,så får jeg heller lide! Uansett kan jeg jo like lett miste en gang til,og da er jeg like langt! *frøken negativ ute og går igjen her* Like greit at du sovna da,er liksom et punkt i livet der man kanskje ikke synes det er like stas å drite seg ut lengre!;-D Ikke alle steder at snø blir tatt godt imot,men her oppe er det egentlig surt og kjipt i tida mellom den fine høsten og skikkelig vinter,så da er det like greit at den kommer igang jo før jo heller! (selv om snøstorm ikke er så digg da!) Sitter å spiser godis jeg,på en MANDAG! Fy og fy! Klarer vel å spise meg kvalm også! Har liksom litt "ferie" her oppe,og orker ikke ha godteriforbud før jeg skal hjem til Oslo igjen! (blir så trøtt og sløv av godis og sånn,så prøver å holde meg unna på ukedagene!) *Klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6890028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 30. oktober 2006 #31 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg skjønner hva du mener! Man blir liksom livredd for å bli skuffet. Så man utsetter det i det lengste. Men du fortjener virklig å få en supergladmelding nå synes jeg ) Ja det er noe med det. Den som sover synder ikke og er man jente, får man stort sett være i fred for pøbel og rampe streker også! Mannen min synes det er kos når jeg sovner. Da vet han hvor jeg er og han kommer å bretter jakka rundt meg og passer på at jeg har det fint. Må legge til at jeg ikke er den som flørter rundt ellers, så han har uansett ikke noe å bekymre seg for. Nei jeg liker snø, men som du sier så er det mellomtingen som ikke er noe stas. Uff, får nesten dårlig samvittighet når jeg hører hvor flink du er til å trene og spise sundt ) Skal forresten melle meg inn på Spenst selv nå! Har gått 1 år uten trening å det er skikkelig tragisk! Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6890323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så god han er da,mannen din:-) Jeg drikker ikke,så fest og byturer er sjelden vare hos oss. Mannen min er ikke så veldig festglad heller,har liksom gjort seg ferdig med det og synes mest det er gøy om gamlegjengen samles hjemme hos en av de for en skikkelig guttefest en gang i skuddåret! Jeg rømmer stortsettt unna folk,så meg er det ikke mye grunn til å bli sjalu på. Mannen min ser at jeg får litt oppmerksomhet på gymet,i form av blikk,noe som går meg hus forbi. Siden han har kommentert det regner jeg med han en bittelitt sjalu,selv om han aldri ville inrømt det! Vi har akkurat meldt oss inn på gymet nå,har ikke fått trent skikkelig på lenge! Vi var jo ute å seila ett helt år,og da ble det bare fotturer,svømming og dykking. Det er dødstungt å starte igjen,har SÅ vondt i alt av muskler etter en liten pusle-økt med vekter! *skjemmes* Drev jo masse med dette før,med komkurranser og det hele! Jeg blitt skikkelig stiv og støl også, jeg som liksom skal være fysioterapeut! (godt forbilde!) Har alle treningsvideoene til Carmen Electra(de strippe-greiene)men har funnet ut at jeg må tøye noen måneder før jeg prøver meg på de igjen!(men det var veldig gøy da!) Vintern er jo perfekt tid å sperre seg inne å trene på da,når det er surt og guffent ute! (må si at jeg er ingen ski-fantast...) Bare å samle motivasjon å kaste seg inn i treningsstudioet,selv om det er tøfft å begynne på nytt igjen! Trening er jo dessuten bra om man vil bli gravid,og det reduserer plager med BL og gjør fødsel lettere,så er bare å stå på! Så du forresten magen til Susann Goksør B. på "skal vi danse"? Bare 6 mnd siden hun hadde født! DET er motivasjon det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6890544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 30. oktober 2006 #33 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja han er det ) Er jo litt godt at de er litt sjalu da, så sant de ikke lar det gå for langt! Det har skjedd før! Fått litt bank noen ganger ja..... Mannen min er vel litt lik din på noen måter? Ikke så glad i å dra på byen, men liker å ta en fest med gutta og høre på heavy og bli fulle hehe! Er vel ikke ofte menner innrømmer at de er sjalu kanskje? Er vel trim med fotturer, dykking o svømming å vel? Jeg spilte fotball jeg. Men etter at jeg flyttet har det ikke blitt noe. Prøvde meg på lokal laget her, men der var det jo bare lesbiske topp trente damer som hadde spillt siden de var 7 år... Ikke akkurat noe husmor trim det nei! Spillte innebandy også, det var sinnsykt moro! Er litt tøff i trynet jeg så det var moro! Blandet gutter og damer med null regler! Har fåttt med meg ei venninne på trening, men ellers liker jeg å trene aleine egentlig, for det er lettere å bli dratt ned enn opp hvis man er to føler jeg! Å jeg kjenner mine venninner, de gir seg lett! Har du drevet med fittness eller? Jeg så hu som vant NM i år! Hu fødte for 1 år siden! Eh.... om jeg så magen til Susann? For å si det sånn det var vel da jeg bestemte mg for å beg å trene ja! Gubben klarte ikke å trekke til seg blikket en gang! DUST! hehehe! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6891462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 30. oktober 2006 Huff da,så sjalu at man ikke klarer å styre seg er ikke bra! Godt at du har funnet en som vet bedre! :-) Fotball har jeg ikke mye peil på,men innebandy er jo dritartig!(elska det da vi spilte på skolen i gamledager!) Var håndballjente selv,så vant til å ta i litt!(Susann var idolet mitt,hi-hi!) Høres gøy ut med mølje-bandy da,liker tanken med ingen regler! Passer nok deg godt, ja! Drev med kroppsbygging, jeg,men det er vel 7-8 år siden nå,så det vises ikke lengre:-) (heldigvis,synes ikke mye muskler er no stas lengre!) Tenkte på fitness før,men ga opp hele greia,orker ikke det miljøet der,er så negativ og bitchy stemning! Brukte å trene med hu som var liksom-bestevenninna mi,men vi hadde ikke noe heldig påvirkning på hverandre. Vekt og diett/spiseforstyrrelser m.m,ikke bra! Hele greia endte forresten med at hu "tok over" samboeren min,så vi er ikke på talefot idag!(heldigvis,hun var ikke no bra venninne uansett) Jeg har jo uansett en mye bedre gutt idag,så det var hun som tapte på det!:-)(eksen min er en liten,småfeit gjerrigknark av en bondetamp) Fikk også litt ekstra kick av å se Susann,men vil ikke ha like muskuløs kropp igjen,er mer hypp på den feminine sensuelle stilen nå,a'la J.Lo og Salma Hayek. Liker latino-kroppen, jeg:-) Rart at jeg ønsket å være så stor og muskuløs før i tida,nå syns jeg det er grusomt! Forresten synes jeg nesten det er gøyere å se på jenter enn på gutter. Jenter er mer fasinerende på en måte.... (ikke de militante traktorlesbene som spiller elite-fotball,kanskje,men... ehh,var det slemt å si?! Har ikke noe imot homofile da,er bra at folk er forskjellige,men må si at jeg følger de litt i øyenkroken om jeg ser noen på gata,men sånn er vel de fleste!) Vi får bestemme oss for et trenings/diettopplegg som får oss i nesten-Susann-form til neste bikinisesong,ha-ha!(men vi går vel kanskje med stor kulemage da?!?) Du får skrive ut Susann på printern å henge henne strategisk på kjøleskapsdøra til inspirasjon,he-he!(da får du sikkert plusspoeng hos mannen også!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6892550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 30. oktober 2006 #35 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nei æsj ! Det er like greit å komme seg vekk fra sånna menn! Hadde ikke så mye peil på fotball når jeg beg. for 4 år siden jeg heller, men det kommer seg jo litt etterhvert da ) Har spillt håndball litt jeg også! Men av alt jeg har prøvd meg på må jeg si at fotball og bandy er det morsomste. Kroppsbygging tro jeg ikke jeg er disiplinert nok til å drive med. Jøss så hyggelig venninne du hadde da! Det må jeg jammen si. Hva skal man med fiender når man har sånne venner?? Greit når utfallet blir til det bedre da hihi! Det spiller ikke så stor rolle åssen kropp jeg får, bare det blir litt mindre av meg! Har du noen bra tips? He he jeg kunne nok fort blitt tatt for en sånn traktor lesbe jeg ! Kratig og litt for tøff ! Skuler vel litt usikkert på de jeg også *gliser* Ja jeg får vel henge opp ett bilde av hu på kjøleskape! Så orker jeg ikke gå inn på kjøkkenet! Hmmmm hva skal jeg gjøre da? Ha godisen på badet?? hahaha! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6893100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 31. oktober 2006 God morgen,unge frøken! Ser du er på bimmern allerede ;-) Ha-ha,Susann fungerer sikkert flott som skremselspropaganda på kjøkkenet! Godis teller forresten ikke,man kan spise MASSE godis uten at det vises på vekta,en må bare gjøre det i skjul! Er så godissugen i perioder at jeg heller spiser det istedet for mat(da blir det jo ingen ekstrakalorier,vet du! Ehhhhh....eller?!?) Åssen er formen idag? Har du fortsatt litt vondt? Håper du finner en god lege som vil hjelpe deg litt ekstra neste gang. Kanskje det finnes noen medisiner du kan få som hjelper å holde på spiren? Det er småkaldt her idag, -6 grader,men nydelig vær! Sol og greier!Pappa tar med hundene på fjellet,de kommer nok til å storkose seg:-) Håper dagen din ikke blir så værst heller! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6900075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 31. oktober 2006 #37 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hello igjen! Hmmmm..... jeg blir nesten litt ekstra deppa når jeg ser sånne damer og da må jeg trøstespise pepperkaker! Nei faktisk er mat suget verre en godis suget til tider! Formen er bedre enn igår ) Fortsatt litt vondt men ikke mye ) Det finnes nok medisiner som hjelper til, men spørs vel litt hva som er grunnen til at den ikke klorer seg fast? Er det kromosomfeil, hormon feil eller morkakesvikt? Er ganske uggent her i dag også! Må sende gutten i bhg med vinterdress nå brrrrr..... De hundene deres har det fint tror jeg? Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6900298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 31. oktober 2006 Godt å høre at det er bedre med deg:-) Tipper lilleguttsynes det er stas når vinteren nærmer seg,er jo så masse gøy å finne på når snøen kommer! Frem med akebrett,tjo-hoy! De gjør kanskje en liten obduksjon på det de har skrapet ut,sånn at du får vite hva som går galt hele tida? Ikke lett å finne ut av på egenhånd iallfall. Kanskje det bare er tilfeldig...? Håper bare for guds skyld(driter i gud,men uttrykket er greit!) at det snart ordner seg for dere igjen! Du blir iallfall ganske lett gravid,og det er iallfall positivt! Har dere tenkt å prøve igjen med èn gang,eller blir det litt pause? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6900693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 31. oktober 2006 #39 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, jeg tror det blir stor stas når vinteren kommer for fullt! Han er jo i en natur bhg, så de er jo ute å leker hele tiden. Ja de skulle sende den inn for å avdekke Blighted O eller noe sånt!? Jeg håper det er tilfeldig jeg også! Men vi vil nok ikke gå like hardt inn for å bli gravide, men heller ta det som det kommer Jeg er jo så spent på deg jeg da! Guriland at du klarer å holde eg så lenge!!!!!! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6901643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kjekt om de kan finne ut noe på obd. da,så kanskje du slipper å oppleve det igjen! Ville nok også tatt det litt rolig etterpå,greit å få det litt på avstand:-) Kjeder meg idag,går bare å gleder meg til å reise ned til Oslo i morgen kveld,savner mannen min! Trist å reise fra lillegutt da,men forhåpentligvis får jeg han snart ned!(bare vi finner oss hus!) Lurer på hva Dr.Phil har på tapeten idag,begynner jo snart.... (ja, jeg vet,det er DET drittprogrammet,men har slikt å gjøre da...!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6902038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 31. oktober 2006 #41 Del Skrevet 31. oktober 2006 JA det hadde vært greit synes jeg.... Å ja det er ikke moro å være borte fra dem i flere dager! T var jo borte i 1 uke her, men det var første gang siden vi ble sammen! Men skjønner at det ikke er noe hyggelig å etterlate lillegutten hos mor når du drar da! Men jeg synes dere snart skal flytte til Tønsberg jeg ) Dr. Phil ja! Har ikke tv 3 vi, så her blir det Glamour hihi! Lurer på om de har hatt noe fremgang der de siste 100 åra! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6902208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 31. oktober 2006 Å,djiiizes,Glamour! Da var det plutselig ikke så galt med dr.phil,hi-hi! Rart så avhengige man blir av hverandre,synes det er så rart å være borte fra hverandre(og fra hunden),men reiser jo en del opp og ned nå da,frem til vi får ned lillegutt! Tønsberg hadde vært kjempegøy,men vet ikke om mannen min holder ut den lange veien til jobb. Med tog er det ok,da kan han jobbe på toget,men han må ha bil 2-3 dager i uka for å dra på kundebesøk,og han må fly litt innimellom,og det blir tungvint fra Tb... Aner ikke hvor vi havner jeg,men hadde kanskje håpa Tønsberg eller noe i den duren når vi skal bygge selv om noen år! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6902424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 31. oktober 2006 #43 Del Skrevet 31. oktober 2006 HAade ei venninne en gang som dro ut tlf kontaktene, låste døra og nektet å åpne hvis noen banket på når hu så på Glamour! Gal dame!!!! Hu tok det opp hvis hu ikke var hjemme også hihi! Ja, men det er litt kos å da! Godt å være i nærheten av den ,man er glad i. Ja jeg snes Tønsberg er en super plass og bo! ikke for stort og ikke for lite! Hmm har akkurat blitt tilbud den gamle jobben min nå! Så jeg sitter og vrir hodet rundt på hva jeg skal gjøre! Nesten som å velge mellom pest og kolerera! Hihi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6906187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 31. oktober 2006 hi-hi,gærne glamour-kvinnfolk! Synes du skal ta den gamle jobben tilbake, jeg. Du hater jo den du har nå,så det kan jo uansett ikke bli værre! Dessuten er den gamle jobben mer gravid-vennlig,og du skal jo snart få en liten spire i magen igjen! Og,dessuten: Når du nå snart blir gravid skal du jo ut i permisjon iløpet av 7-8 måneder,så da slipper du å jobbe på noen av stedene på en god stund,kan bare kose deg hjemme med guttene og ny-babyen! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6907475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 31. oktober 2006 #45 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja jeg skal dit å snakke med hu til uka! Hu er litt små gal skjønner du, så jeg er litt usikker? Så spørs det om jeg blir ansatt eller må jobbe selvstendig? Hmmmm hjemme og kose meg med gutta? Det hørtes veldig hyggelig ut da ) Ser det er en egen krysse fingre og tær for elli-karamelli tråd her hihi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6912585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 1. november 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 1. november 2006 Bir spennende fremover da,om du holder ut med den gale dama eller ikke:-) Synes det er litt morsomt med sånne som er litt sprøe,bare det er på den gode måten! Vi skal på visning snart,på Slemmestad,og tar jeg ikke helt feil ligger det en vernet bedrift like ved:-) Stortrives med sånne to-prosenter!(ikke kjempefint navn,men!) (en to-prosenter er en som ikke er heeeeelt ved sine fulle fem,om du skjønner?) De er så befriende ærlige,åpne og enkle,alltid en morsom kommentar og masse glimt i øyet! Da jeg bodde i Sverige hadde jeg mange sånne i samme blokka,for det var et sånt bo-felleskap i blokka,noen bodde inne på felleskapet,mens de mest oppegående hadde egne leiligheter med ettersyn! Du kan tro jeg hadde mange gode venner i dem! Han ene kom med fisk til meg på døra som han hadde stått å fiska i elva(bittesmå helt uspiselige,men..) og han ble med på turer med hunden og sendte meg julekort et par år! Kjempesøtt! Åsssen har dagen din starta da? Bra eller? Her snør det,blitt litt mildere ute(hadde - 9 tidligere idag) og jehovas har akkurat vært på døra og lagt igjen noe jeg skal kaste i gjenvinningsboksen,he-he:-) Den tråden med all kryssinga er jo kjempesøt da,blir jo helt rørt jo! .-) Tenk om jeg tester negativt nå da!?!? *grøss* Da skuffer jeg jo hele gjengen her inne:-( Gò-klemmmer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6916167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 1. november 2006 #47 Del Skrevet 1. november 2006 Ja det er det da! Hu er nok det vi kan kalle gal på den ltt kjipe måten dessverre! Jeg må se hva jeg kan gjøre med den situasjonen, for vi skal dele på utgifter osv... greit det, men hu har et rykte i Hrten å har mistet masse gode kunder siden jeg jobbet der sist! Så jeg er litt usikker? to-prosenter faktisk, det var litt søtt navn da ) Men enig med deg, de er ganske skjønne! De er rett frem kan man si. Der jeg bodde før hadde de ett hjem for Døve og andre som var litt psykiske og fysisk utviklingshemmede i nærheten! Var ikke like kos den dagen jeg våknet opp på sofaen å så at en av de stirret inn på meg kan du si! IIiiiiik! Dagen startet fint, mannen min kjørte lillelur i bhg så jeg har spist frokost og kost meg md kaffe,pc og TV en stund nå! Deilig! Hehe! Jehova ja! Fikk besøk av dem en gang jeg også, jeg spurte om det var sant at barn som ikke var døpt ikke kom til himmelen? Å da svarte de ja! Oki, dere skal få komme inn sa jeg! Hvis dere kan forklare meg hva tulla mi har gjort for noe galt, som ikke kan komme til himmelen, fordi hu ikke rakk å bli døpt?? Da var det plutselig ikke så viktig å komme inn alikevel ) JA den tråden var jo kjempe søt! Håper vi lager så mye positive vibrasjoner at at det blir ett blått kryss av det ) Å ikke vær redd for å skuffe noen, vi kommer til å være der uansett hva utfalle blir vi vettu! Masse klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/page/2/#findComment-6917664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå