Gå til innhold

VETLIS ! (lager ny tråd, jeg!)

Anbefalte innlegg

Tittei og gò-morgen!

Ble ikke no bimming på meg igår,reiste jo hjem til foreldrene mine,og de var så pratsomme og selskapssyke,så de eneste jeg fikk gjort på pc'n var å vise dem noen bilder! :-) Pappan min har akkurat lært seg med data,så nå sitter han stadig vekk å surfer! Blitt en liten datanerd,he-he!

Fikk DEN overraskelsen da jeg kom av flyet igår! Snø! Og minusgrader! Hurra! :-) Ikke mye da,men nok til å få vinterfølelse! Lillegutt har ligget i senga mi i hele natt og snorka så godt atte,så har det skikkelig kos akkurat nå!

TR dukka heller ikke opp som forventa igår,men siden jeg for første gang på lenge ikke har holdt regning m telling,testing og temping,så kan det jo bare være at EL var litt senere enn normalt. Ikke utenkelig siden det ble litt styr da vi dro til Vegas,var jo så nervøs og stressa,og skikkelig vrangsovet! Vet ikke jeg! Skal iallfall ikke teste! Fortsatt øm i puppene og svakt svakt kvalm,men bruker å være det en stund før TR,så det er desverre ikke et tegn... Den gangen jeg blir gravid kommer jeg sikkert til å spy som en gris hele sv.skapet,jeg blir dødslett kvalm!

Hi-hi,slapp akkurat den andre hunden inn for andre gang på ti minutter,hun er dement og hadde glemt at hun nettopp hadde vært ute! Nå står hun å lurer med døra igjen, tenker så det knaker,stakkar!

Hva har så den frøknenen på programmet idag? går vel bare å tripper og venter på UL imorgen,eller har du nervene under kontroll? Håper så inderlig at det har gått bra,er kjempenervøs på dine vegne!

*varme klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820739-vetlis-lager-ny-tr%C3%A5d-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei og gomorgen til deg også!

Skjønner godt at det ikke ble noe bimming i går, når du endelig kom hjem til mor, far og vovsen :o) Det var nok ikke vondt vil jeg tro !

Er det ikke rart med de "voksne"? Plutselgi kommer de liksom etter og beg å finne litt ut av den elektroniske verden! Husker når pappa fikk tlf med kamera hihi! Sendte bilder av alt mulig rart vettu! Eller når de fikk seg pc! Uff, da kom verdensmester tendensene frem ja, du må gjøre sånn og sånn og bla, bla ukeblad! Jadda HJØRDIS!!!!

Hmmm greit med snø og minus grader når du kan reise fra det om en liten stund hehe! Men det dukker vel opp her straks å vil jeg tro? Har noen vonde minner fra snøvinteren i fjor! Jeg måkte snø av trappen og når jeg var kommet til nederste trinne måtte jeg beg på nytt igjen VRÆÆÆÆL!!!! Sto med snø opp til livet når jeg måkte innkjørselen! Fyttigrøss! Måtte rett hjem fra jobb, legge lillegutt og ut å måke!

Å så bra at den ikke har dukket opp! Jeg tar det som et godt tegn :o) Det hadde vært så moro om det klaffet for dere nå.

Kvalme og småømme pupper er jo som du sier et tegn som ofte kommer før mens også, men er jo lov til å krysse fingra og håpe alikevel.

He he! Nesten somgamle hunden vi hadde når jeg var liten, den sto på to bein og tittet ut vinduet! Slapp en fis og hoppet rundt for å se hva det var hihi!

Jeg har nett vært på sykehuset for blodprøver nå og skal tilbake imrg! Kan få HCG svaret i dag alt, men vet ikke om jeg takler det noe særlig, kommer bare til å spekulere og lage masse teorier, som fucker opp hodet mitt unødvendig!

Kjempe varme klemmer til deg også! Du trenger det jo når det er så kaldt hehe!

Ikke bare bare med dette snøværet,men synes det er koselig da!:-) Og snømåking er jo kjempefin trening iallfall,så det er ikke bare negativt! Tilbragte hele fjorvinteren i varmere strøk,så i år er det jo litt ekstra stas!(går nok over!)

Så spennende med de blodprøvene da! Tror jeg hadde venta til imorgen jeg også,bedre å få et klart svar:-) Håper håper håper!

Kjenner jeg er litt lei av bim,blir det innimellom,men blir liksom til at en kikker innom her likevel,i mangel av bedre ting å foreta seg! Er jo så nydelig vær ute nå,så burde kledd meg godt å tusla ut en tur i sola:-) Er litt ekstra sløv når jeg kommer hjem,og så er det alltid en del folk en ikke har så lyst å møte på,så blir fort til at jeg låser meg inne når jeg er her! Bedre å tusle i mørket,når ingen ser meg,hi-hi!:-) Usch,en venninne(en slags venninne da) hadde endelig fått med seg at jeg har gifta meg,så da ble jeg peppra med spørsmål på sms,og typisk: "skal du få unge også nå da?" Blæh! Hvorfor tror folk at en skal ha barn bare fordi en gifter seg! Jeg var jo ikke akkurat jomfru før bryllupet... Fått det spm av flere,angrer på at vi fortalte noen om bryllupet! Var skånet for sånne spm inntil nå,ettersom vi bare har vært sammen 1,5 år. Ja ja,man må vel bare regne med sånt. Regner med det samme gjaldt for dere! Har dere fortalt noen at dere skal få,forresten?

Glemte å fortelle om filmen!(fritt vilt) Den var veldig spennende,skvatt masse,men synes vel egentlig ikke at skuespillerne var all verden... Absolutt verdt å se den,men litt same old story,liksom!

Nei jeg synes snø er greit, hvis det kan snø og være kaldt! Men sludd og regn og snø om hverandre er ikke kult! Å fy søren det hørtes ikke vondt ut!

Litt mere spenning en jeg føler for akkurat nå faktisk! Ringte nett, men de hadde ikke fått resultatet enda!

Blir lei jeg også, men er litt nysjerrig samtidig da veit du !

Ja jeg har mret m,eg inne i 2 uker nå, å kjenner at jeg må ut før jeg kvæler mannen min her hehe! Høres ut som vi står litt i samme situasjon..... Vil ikke møte folk fordi man alltid får sprs.mål man ikke har lyst til å svare på!

Ja alle tror at man får unge 9mnd etter et giftemål! Spes de som ikke er gift hehe!

Jeg synes folk spurte om det alt før vi giftet oss jeg! Vi fortalte nesten alle det 1 ang! Så nå spør jo alle om vi røver på nytt osv... Å det er ikke noe stas, fordi vi ville ikke si noe med tanke på hva som skjedde sist.

Vi hadde også bare vært sammen i 1.år når vi giftet oss :o) 2 år her om dagen.

Oki,kanskje vi venter til den kommer på dvd vi da! Vi har ikke så mye fri til å gå på kino uansett.

Nå må jeg i bhg å levere sekken til vetle :o)

Ja,den er like grei å se på på dvd. Nå ser jeg "Saw 3" skal komme,gleder meg til det,de forrige to var kjempe-ekle! Om du liker slike filmer kan jeg også anbefale "Hostel"

Blir litt ekstra press på dere nå,skjønner jeg,siden alle andre visste om den forrige babyen som ikke ble noe av:-( Huff,håper dere slipper å oppleve det igjen! Hvor langt var du på vei sist gang?

Er så trøtt,sov litt urolig inatt siden mannen min ikke er her,og vofsen drev å snorka og lå urolig hele natta! Tro om det er fy skam å ta seg en liten høneblund nå?!? Kanskje bedre å holde ut,heller legge seg tidlig.

Går og stikker hodet ut av vindu en stund, jeg! du må sifra om du får de test-resultatene!

Ja tror det blir til det. Saw er ikke den litt ekkel da?

Ja ekstra press er bare forbokstaven :o( Sist var jeg

9-10 uker på vei.

He he hvis det er skam å ta en lur midt på dagen, ja da har jeg vært en stor synder de siste ukene! Sover så fort jeg har en mulighet jeg... Synes liksom at dagene går litt fortere hvis jeg sover :o)

Ja gjør det! Jeg skal vel ringe nå vil jeg tro???????????????????????????????????????????????????????????????????

Klem

Annonse

Usch,nei,ikke ring nå! Noe så nervepirrende:-(

Saw-filmene er ganske ekle, ja,men har litt morbide tendenser, jeg! Er vant til ekle ting. Da jeg gikk på medisin var vi stadig vekk å pilla i dauinger og likdeler! Har faktisk delt en hjerne i små skiver,he-he! Huff,håper du ikke mister middagslysten nå,Vetlis!

Jeg har faktisk blitt j..... ! skvetten det siste året. Før tålte jeg det meste, nå tåler jeg ingenting! Men jeg hadde faktisk lyst til å bli patolog en gang. Men orket ikke å studere så lenge.

Tåler å se operasjoner, innmat osv. Det er skumle ting jeg ikke takler, som feks: Bleke jenter i hvite kjoler og langt svart hår (som du ikke ser fjeset til osv!) Skygger som sniker seg rundt om kring. VRÆÆÆÆL! Det er noe som skjer med meg når jeg går gravid. Det har vært sånn hver gang! Blir nesten redd min egen skygge hihi!

Middagslysten min har ikke vært her på 3 uker den, så det går fint :o)

Sånn er jeg alltid! Er livredd for gjenferd og sånne overnaturlige ting! Har sett for mange grøssere de siste åra. Skal iallfall IKKe se Grudge 2,for har fortsatt traumer etter den første! Og selvsagt The Ring,samme jævelskapen det også! Usch! Hu derre jenta som kommer ut av tv'n... *grøss*

Du har nok nervene litt utenpå huden når du er gravid,så er ikke rart du er skvetten!

Nå kom lillegutt stormende inn døra,så nå skal det lekes! :-) (faren min bruker å ta med hundene på kontoret om dagene,så kommer de hjem til middag og er så fornøyde at!)

Ja der sa du det the Grudge og the ring er vel bakgrunnen for angsten min hehe! Blir kvalm bare jeg tenker på de filmene jg :o(

Når jeg er gravid blir jeg helt unormalt pysete! Tør ikke være hjemme aleine på natta osv (flaut)

Å så koselig da! Heldig som slipper å være hjemme aleine han da!

Ja,han er bortskjemt! Men pappa er mest ute å farter,så da ligger hundene alene på kontoret og sover! De passer nå godt på hverandre,er fint med 2 stk. Har snakket om å få en til når jeg flytter han til Oslo,er så koselig med flere vofser!

Skal slutte med skrekkfilmer,men de ekle tåler jeg fint da,er ikke så redd for de,mest skumle spøkelser!

Hørte du no mer om de testene?

Så bra at han kan ha de med på jobb da! Er ikke alle som har mulighet til det. Så du vil ha en til? Boxer det å da eller?

Ja da er vi vel like, liker ikke skumle spøkelser og udefinerbare skapninger kan du si!

Jooda, ringte ang testene, men prøvesvara hadde ikke kommet så jeg mått uansett vent til imrg!

Ja ja,da ble det en natt til da,håper du overlever!:-)

Skal definitivt ha enda en Boxer, ja! Beste hunden i verden spør du meg! Så snille,glade,smarte og fulle av lek og moro!:-)

Vi får bare holde oss unna skumle filmer,og heller se tegnefilm og komedier! :-) Iblandt blir likevel nyskjerrigheten for stor,og da er det flere uker med tårer og nerver! Blir så redd at jeg griner når noen snakker om spøkelser! *pysa*:-(

Annonse

Ja, jeg tror det er like greit jeg :o)

Jeg har omtrent bare sett boxere på tv jeg, så har ingen personlig erfaring med dem, men de er sikkert fine :o)

Ja tror du har ett poeng der, så forresten Is tid2 her om dagen, det var en høydare i familien! Vetle digger dem!

Fikk du ikke med deg hva jeg gjorde da?

Skulle se på åndenes makt aleine, når mannen var på jakt. Å setter på flom belysning i stua. Legger meg godt til rette på sofaen! Å hopper til og hyler ut! Fordi noen strøyk meg i nakken! Men det var jo for faen i meg min egen arm jeg hadde bak der! Så fikk jeg en refleks eller noe i fingeren.... Herregud jeg var flau o(

Ha-ha-ha,tipper du følte deg ganske dum der, ja! (pssst,har forresten gjort noe lignende selv!) Tørr ikke se på sånt alene, jeg! Tror på alt sånt,og ber til et eller annet om at jeg aldri kommer til å oppleve noe sånt som på Åndenes makt! Skal definitivt ikke kjøpe gammelt hus!

Boxern kan virke litt voldsom for de som ikke er så glad i hunder,de er store,litt bøfflete og sikler masse!(tanta mi hater han,vil ikke ta på han engang,he-he!)

I morges var han litt småsyk,stakkar,så måtte slippe han ut for å spy:-( god som gull etterpå da!

Du er kanskje hos gyn. nå,på ultralyd? Krysser fingrene her!

Ja , var glad det ikke var noen som så meg kan du si! Utrolig at jeg faktisk tør og innrømme det høyt hihi!

Vi driver å søker med at gamle Herr.......... går igjen her i huset! Men må innrømme at det ikke er noe å le av når jeg er aleine :o)

Hmmmm sikkel kan jeg nok spare meg for ja, husker Turner and Hutch!!!!!! Stakkars, han har sikkert fått omgangsyke han også, alle har det jo om dagen!

Gikk heller dårlig på UL. Så jeg flytter inn her igjen jeg!! Igrunn mye koseligere miljø her inne også!

Skal på utskraping imrg kl. 08.00!

Klemmer fra

Logga akkurat på,og så Maddemor ropte på deg her inne,skjønte at noe var gærnt da:-(

Tårene renner for deg her nå,vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg,Vetlis! Verden er så forbanna urettferdig mot noen! Gjør så vondt i hjertet å lese at det ikke hadde gått bra med den lille,blir helt fortvilt over situasjonen din! Er du som meg,så ligger du i sofaen nå å stirrer tomt ut i lufta mens tårene triller.... Tror ikke jeg orka prate på flere dager da det skjedde meg. Ekstra ille med utskrapning da,ville vært bedre at det kom ut av seg selv.

Håper at mannen din tar godt vare på deg nå,og at lille Vetle passer godt på mamman sin:-)

Sender deg en million trøsteklemmer og varme tanker,er så lei meg på dine vegne.

Skjønner om du kanskje vil ha en pause herfra en stund, jeg er stortsett innom her hver dag, jeg ,så det er bare å rope på meg om du vil snakke :-)

*SUPERSTOOOOOR KLEM*

fra

Du er søt du elli- karamelli!

Sitter og griner selv akkurat nå. Men for å være ærlig føler jeg at det er mer trøst i BIM akkurat nå enn det jeg får av mannen min! Han ligger på sofaen og synes synd på seg selv fordi han er trøtt.

Så nå har jeg tatt et valg, han kan bli hjemme imrg så tar jeg med venninna mi i steden. MYE BEDRE DET!!!!!!!!!!!!

Ang utskrapingen synes jeg faktisk det er bedre, større sjangs for å få med alt da .

Jeg skal snart reise å hente Vetle hos farmor nå! Han har vært der i natt :o) Gleder meg til å se han nå.

Jeg synes egentlig det er godt å være her inne jeg....

*SUPERKLEMTILDEG*

*tørker tårene dine* :-)

Det er koselig her inne på "bli gravid",er glad for at du liker deg her!

Ang. mannen din,så er han vel som mange menn,litt distansert til dette baby-styret,de skjønner ikke alltid åssen det er å sitte med hele ansvaret og konsekvensene... Desverre.

Kanskje like bra å ha med venninna da,så får han sitte igjen med dårlig samvittighet etterpå! Huff,det går vel opp for han etterhvert hva som har skjedd.

Koselig å hente lillegutt da,han får mamma i bedre humør,han ser så god ut på de bildene du har lagt ut av han:-) Du er iallfall heldig som har han,når verden ellers er et bedritent sted å være! Håper så indelig at det snart flytter inn en ny spire hos deg,og at den klorer seg skikkelig fast denna gangen. Håper legene gir deg ekstra oppfølging nå,det trenger du! du får mase litt godt på dem så de er ekstra obs på deg neste sv,skap,slik at du slipper å oppleve dette igjen! Du har fått din del av faenskap nå. Nå er det nok!

Gò-klemmer fra meg og nusser fra vofsen min!

Takk vennen :o)

Ja jeg ble faktisk litt deppa første dagene jeg gikk fra dere og inn på 1 trim jeg! Følte meg ikke helt vel der liksom.

Ja han har kommet litt på banen igjen nå, så alt er greit. Men synes uansett det er bedre å ha med venninna mi, vi kan le litt i sammen istedenfor å grine liksom.

JA han er sola mi! Han er super blid :o) I går morres kom han inn i sengen min, støyk meg på kinne og sa: Du er ikke stygg mamman min, du er vakker! Hmmmm gjett om kjeg fikk litt tårer i øynene mine da ! Å Vetle, jo han fikk viljen sin resten av den dagen hehe!

Jeg tror jeg vil prøve å gå til en privat klinikk eller noe neste gang?

Masse klemmer til deg og hmmmm en suss på kinnet til vofsen din hehe!

Hei hei:-) Vet ikke om du har kommet hjem fra sykehuset enda,men ville bare sende deg noen varme tanker,håper du ikke har det så veldig vondt(rent fysisk da) Synes det er så grusomt at du måtte igjennom dette enda en gang,det hadde du virkelig ikke fortjent:-(

Du får slappe skikkelig av i helga,være flink å sove og ta vitaminer som hjelper til med å reparere "skadene",e-vitamin er veldig bra,så ta overdose av det!

Ellers er nok mannen din og lille Vetle(DEN sjarmøren da,hi-hi!) den beste medisinen du kan få akkurat nå:-) Og vi her på bim skal selvsagt gjøre vårt beste for å hjelpe deg å holde motet oppe!

Det med å kontakte en privatklinikk tror jeg er en smart ting,de har mulighetene til å følge pasientene sine skikkelig opp,noe det offentlige ikke har mulighet til,desverre,iallfall ikke på samme måte.

Mange gode klemmer og varme tanker

Hei Snuppa!

Jeg kom hjem for 15min siden! Har ventet og ventet og ventet i hele dag :o( Kom inn kl 8, fikk ikke intravenøst før kl 14.00! Operert 14.30, kastet litt middag i hodet og rett hjem! Har drit vondt i magen! Det hadde jeg ikke sist, ellers er det greit! Sto 10 røde roser fra mannen min på bordet når jeg kom hjem. Huset var strøkent og han skal lage gooood mat til meg ikveld. Vetle koser seg hos pappa`n sin i helgen :o)

Masse klemmer fra

Huffda,ikke bra med den mage-vondten:-( Du var iallfall i stand til å spise,det er bra. Uten mat og drikke duger helten ikke,vet du! (ja jeg vet,den er fryktelig dårlig!)

Så snill mann du har da:-) Godt han tar vare på konemor når hun trenger det! Og Vetle som er hos pappa,da får du ekstra tid på å komme deg. Ikke så godt for lillegutt å se mamma syk og lei seg....

Håper han disker opp med no skikkelig godt da! Dere får kose dere masse i nyvaska hus og greier:-)

Jeg skal kjøre til flyplassen om et par timer å hente mannen min,han skal være her i helga! Gleder meg til det! Fortsatt ingen TR,men er livredd og går "sikret" hele tida,vil ikke at TR skal komme flytende ut når det passer som minst. Om hu kommer da....

Du må ha ei kjempefin helg,Vetlis!

STOOOR OG GOD KLEM fra

Nei, men det hører jo med. Ja søren man får jo ikke reise hjem før man har spist , å kl 16. syntes jeg at jeg hadde vært der mer enn lenge nok hehe!

Ja han er nå litt god ;o)

Er veldig glad for at Vetle er hos pappan sin, blir ikke så god i humøret mitt når jeg ikke har det så kult.

Oi, så koselig med manne besøk i helgen da!

Oi kanskje den ikke kommer i det hele tatt? det hadde vært noe det !

Ha en strålende helg du også elli-karamelli!

Kjempe klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...