Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Våknet i dag med fullstendig bekken låsning.. hele høyre side er helt låst og utrolig vond... hva gjør jeg nå??? Råd tas imot med glede;)
Gjest leelu23 HØYGRAVID Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Få tak i et par krykker.. hold deg i ro, ligg med en stor pute mellom knea i senga.. har hatt ett par bekkenLÅSNINGS-anfall selv og det er FAEN så vondt. Hold deg i ro selv om du føler deg bedre.. ikke prøv på noe- så blir bekkenet garantert bedre
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 hva med kiropraktor??? noen som har erfaring med det??
hemmeligvemmelig Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Kiropraktor har hjulpet meg veldig! Er nesten helt bra. Og hun hadde kjempefine tips for å bli kvitt mini-bekkenlØsningen jeg fikk også, den er så og si borte. Hun er veldig forsiktig siden jeg er gravid, men det har gått kjempebra. I begynnelsen gikk jeg 2 ganger i uken, så en gang i uken og nå annenhver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå