Gå til innhold

"Føler meg gravid, MEN..."

Anbefalte innlegg

"Det er jeg ikke.."

"Kan ikke være det...."

"Går jo på pillene, har hatt mens og testet neg. pga rar mens..."

"Men det bobler, og klarer ikke å ligge på magen og kvalm, men dette kan komme av pillene, gass og blitt tjukk i det siste..."

"Men den bobblingen er så rar, hver natt skjer det... Mmmm.... Nei, nok bare gass.... Jajaja.... Kroppen tror den er gravid, og sikkert sånn den oppfører seg når man har såååå lyst på et barn til.."

Dette er mine tanker for tiden, spesielt nå i det siste når jeg har lagt meg.... I tillegg så får jeg ikke sove heller..Dritt ass...

Man blir jo ikke helt bra i hue når man holder på sånn, blr helt kokko...

Noen som skjønner hva jeg mener her???

Jaja...Får vel bare vente å se om TR kommer neste blødning...

Klem til dere jentene=o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820697-f%C3%B8ler-meg-gravid-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller;

"Jeg er ikke gravid, jeg er ikke gravid, jeg er ikke gravid. Jeg blir gravid i november. Tror jeg. Håper jeg"

"Men vi traff jo EL. Tempen stiger foreløpig, vi har gjort alt riktig"

"Har ikke ømme pupper - det hadde jeg sist. Er ikke gravid"

"Men jeg har jo ammet før, får ikke ømme pupper da? Er nok gravid likevel, muligheten er jo definitivt der. Vondt i rygg og mage har jeg også..."

"Men jeg har jo vondt i rygg og mage nesten hver dag mellom EL og IKM, graviditet kommer ikke før i november"

"Men hvorfor er det vondt i magen når jeg nyser eller snyter meg eller datter på 18mnd sitter på magen min?"

Jeg er så innstilt på IKKE å kjenne etter symptomer, samtidig som jeg ikke for syns skyld vil prøve å innbille meg at jeg er noe jeg ikke er (gravid)... Usj. Noen som har en fjernkontroll som kan spole en uke frem i tid???

he he.

skjønner dere godt jenter. er sånn selv.

men ga opp alt håp når jeg blei så sjuk. tenkte av en eller annen grunn at man ikek blir syk når man er gravid.

krysser fortsatt fingrene for dere jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...