Gå til innhold

gode råd mot hikke ?

SuperJessie <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flink du:-)

Sjelden jeg er på Bim, er noe på Dib, men egentlig lite der også.

Du vet... mannen min okkuperer dataen som regel, men nå er han i Svergie og shopper... Og jeg venter på at Oliver skal våkne så vi kan dra ut å kjøpe malekoster så jeg kan begynne å male kjøkkenet snart.....

Du må bare si til om trenger hjelp, i form av barnepass eller hjelp til å male veggene.. Hva skjer i Sverige, foruten billig mat og røyk? Hehe, han pleier å sitte på msn han. Ser han der til stadighet.

Vet du noe mer om når dette berømte kjøkkenet kommer ?

Annonse

Du kan få hjelpe til med å passe Oliver når kjøkkenet som jeg ikke vet når kommer..kommer..

Jeg lurte på om jeg skal ringe faren din og høre om han vil være med meg å plukke det ut på Ikea på Furuset for de har alt der... Det er på sentrallageret i Svergie at det er utsolgt.... Utrolig irriterende... Men jeg får male først og så skal jeg mase på brutters om å bli med...

Du får slappe av mens du kan for når kjøkkenet kommer el at vi henter det, så kommer jeg til mase på deg og mannen din;-) he he

Fordi jeg er egentlig litt lat... Ville at Ikea skulle plukke, pakke, levere og bære varene så jeg slapp å gjøre noe selv... Men siden det blir utsettelse på utsettelse så virker det som om jeg må gjøre jobben selv allikevel... Jeg får se og høre med Mr Loke hva han mener... Ordner seg nok..

Det er noe galt med bilen deres hele tiden.. festlig :-( Jeg blir gal uten bil, og hadde klikka helt hvis det hadde vært så mye tull med vår bil...

En annen ting.. Når du skal flytte til tøyen (når er det forresten ?) må du ha møbler da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...